Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hahah maar wist ik veel
We moesten de hele tijd mij ergens parkeren zodat mijn rood er niet teveel uit sprong
Maarja ik ben sowieso al de kleurrijkste persoon in het huis...dus wel logisch dat ik dat ook op deze foto ben

(Anders vind ik die gast die kwam filmen niet meer leuk ;p) 
haha!
Hij kreeg eergister ochtend ernstige koliek, dierenarts laten komen en pijnstillers gekregen. In de binnenbak schopte die gewoon zichzelf helemaal kapot door de pijn... in de nacht is de dierenarts voor de derde keer gekomen en toen hebben ze m in laten slapen! Het was echt zon pony waar iedereen op kon! Echt sneu! TOen ik gister kwam lag die nog in de binnenbak, zodat alle kinderen afscheid van m konden nemen! Helaas toen ik weg ging lag die langs de weg om opgehaald te worden en zag ik zn oortjes, nek, voetjes en staart. Ik wilde m juist niet zien, kan daar slecht tegen. Ik heb voor de rest ook niet veel met m, maar toch voel je je verdrietig!
Zit helaas wel weeeeeeeeer aan de antibiotica, omdat de ontsteking gewoon NOG niet weg is, alleen wordt ik echt misselijk van deze antibiotica en krijg ik elke keer een vieze smaak in mn mond na een uur
ben echt blij als het nu een keer over is!