Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

winnitou schreef:Mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever zit er weer op. Veel indrukken, wel erg leuk (haha je hoort nog eens wat). rowan komt zo thuis en dan ook de oppas zodat ik door kan naar de manege, nu nog snel even wat huishoudelijke aangelegenheden uitvoeren. Morgenvroeg weer naar de ijsbaan voor Rowan zijn schaatsles en 's middags naar Apeldoorn om uniformen te gaan passen. haha krijg ook een hoedje.. (voor de carnaval!!!!) en moet ook pumps voor officielle gelegenheden. volgens mij draag ik die alleen 30 januari als ik beëdigd wordt. En verder kunnen die in de kast. Rowan gaat morgenmiddag maar mee, denk dat ie het wel spannend zal vinden om mee naar de politie te gaan, had eerst een bedrijfsauto mee zullen krijgen maar die was al uitgeleend, ga nu met eigenvervoer. Anders had Rowan ook meegekund naar de meldkamer, is natuurlijk helemaal leuk voor een negen jarige.
ATE schreef:winnitou schreef:Mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever zit er weer op. Veel indrukken, wel erg leuk (haha je hoort nog eens wat). rowan komt zo thuis en dan ook de oppas zodat ik door kan naar de manege, nu nog snel even wat huishoudelijke aangelegenheden uitvoeren. Morgenvroeg weer naar de ijsbaan voor Rowan zijn schaatsles en 's middags naar Apeldoorn om uniformen te gaan passen. haha krijg ook een hoedje.. (voor de carnaval!!!!) en moet ook pumps voor officielle gelegenheden. volgens mij draag ik die alleen 30 januari als ik beëdigd wordt. En verder kunnen die in de kast. Rowan gaat morgenmiddag maar mee, denk dat ie het wel spannend zal vinden om mee naar de politie te gaan, had eerst een bedrijfsauto mee zullen krijgen maar die was al uitgeleend, ga nu met eigenvervoer. Anders had Rowan ook meegekund naar de meldkamer, is natuurlijk helemaal leuk voor een negen jarige.
leuk winn succes met je job
ps kan ik ook bekeuring bij jouw laten vervallen hahahahahahahah
heb gelukkig niet hoor

xan schreef:Heb net een gesprek gehad met een soort uitzendburo voor een functie.
Zij hadden mijn CV al een aantal keer voorbij zien komen (op vacaturebank.nl), en wilde nu graag
een gesprek ivm een functie die zij wellicht voor mij hebben.
Nou ik ben benieuwd of het wat wordt.
Voor 2 dagen, directiesecretaresse in Heemskerk, lijkt me wel wat.

mntj schreef:xan schreef:Heb net een gesprek gehad met een soort uitzendburo voor een functie.
Zij hadden mijn CV al een aantal keer voorbij zien komen (op vacaturebank.nl), en wilde nu graag
spannend hoor.
ben benieuwd.
xan schreef:Heb net een gesprek gehad met een soort uitzendburo voor een functie.
xan schreef:mntj schreef:
spannend hoor.
ben benieuwd.
Maandag mag ik om half 10 langskomen voor een gesprek.
Nicole1995 schreef:Kleine teentje gestoten ,bont en blauw ben bang dat ie gebroken is.Had haast vanmorgen en was wat onvoorzichtig.Dat is dan de 2e keer.