knappe cliche!! En knappe melis natuurlijk Miran, kan je het al een beetje wennen bij ons? Fijn dat je eindelijk schoenen hebt kel! Zondag komt een vriendinnetje van me bij ons op stal staan! Ze heeft een haflinger gekocht en gaat hem beleren, daarna vertrekt ze weer naar haar weilandje
Oww wat Leuk een haffie Ik lig vandaag ziek op bed met griep Me moeder heeft het ook al gehad en die was er in 1 dag vanaf ik hoop ook dat ik vanaaf weer een beetje wat Kan doen want ik wil en Moet rijden :p Ook belde me broertje net dat ie een lekke band heb met zn fiets Dus ik moet hem gaan Hale met me zieke hoofd en dat is het ergste nog nie me scooter staat op stal Dus ik moet eerst van huis naar stal lopen
Ja we zijn al helemaal gewent Vanes. Cesa heeft het ook super naar haar zin in de nieuwe stal (zoals iedere ook wel kan horen omdat ze lekker staat te hinneken iedere keer)! Het rijden gaat ook goed en heb gister zelfs al een stukje met haar in de buitenbak gereden. Waar komt je vriendin te staan met haar haf? Gaan er geloof ik dit weekend wel een aantal weg.
Nou pres is over hoor!! Hij staat nu een aantal dagen in een wenbox en iedereen van de kudde kwam kennis met hem maken, haha. Hij stond lekke te gillen .
Bedankt allemaal voor de leuke tijd!!! En ik blijf nog wel lekker mee lezen hier hoor !
Hoihoi. Als je twijfelt is het idd beter om te blijven. Leuk Melis alleen met cliche naar het meertje. En gave haflinger, die tijdelijk komt:)
Met Kyra is alles goed gegaan ja. Dapper veulen. Stapten zo de trailer op en heeft heel de weg braaf erin gestaan. Ik kon op de camera mee kijken vanaf de auto, dus hoefden me niet zenuwachtig te maken. Daar aangekomen deed ze alsof ze al jaren op de trailer staat en er al jaren uitloop zo braaf en goed als ze dat deed en vreemd terrein? Nou dat is toch helemaal niet eng denkt kyra dat doen we zonder moeders gewoon aan een lang lijntje Alleen een hinnekje hier en daar. Het veulen(ze staan nog niet in groep, moeten er ook nog veel komen) hangt alleen erg aan de ander. Kyr denkt pff ik ben stoer en zelfstandig dag Maar komt goed. Ze trok zelfs een galopje door de stal.
Vandaag Peeps voor het eerst sinds een jaar ofzo gelongeerd en de 1e keer op t einde. Ook is ze voor het aller eerst in de stapmolen geweest, was erg braaf en snapten het goed. Ze is er erg rustig onder, dat kyrtje er niet meer is. Wij missen kyrtje wel hoor