. Dus dat schiet niet echt op....Hmmmm dat is lastig! Maar ff rustig aan doen dan....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus dat schiet niet echt op....
. Wat nog uitdaging wordt voor trouwfoto's.
.
. Had een dinercheque van 100 euro gehad van mn werk voor de goede prestaties dus die konden we mooi uitgeven! Was ook meer omdat ik geslaagd ben voor mn MBA dan vanwege valentijn.
. Ik vind het juist fijn om er speciaal een dag voor te hebben
.
. 
En een foto van zichzelf als achtergrond op mijn computer gezet. Al was dat niet speciaal voor Valentijn. Gelukkig doen andere ook aan flauwe grapjes.
. Maar taart door de brievenbus was dat wel zo tactisch of kon ze lekker gaan schrobben daarna
.
. Was kennelijk nog niet echt wakker.... En dat om half 9 's ochtends
.
. Pony genoot er ook echt van, en hij was zo braaf! Gedroeg zich echt weer keurig, op de trailer hoorde je m ook niet. Echt super pony!
. Hij was wandelen met Sab (die me met de trailer gebracht heeft) en Puk. Nog een stukje met hun meegestapt op de terugweg tot Shaggy boos werd op Puk omdat ze naast de hele tijd rondjes om ons heen te rennen (herderkwaaltje) ook nog is naar ons begon te blaffen
. Shaggy vond dat om hem heen rennen niet eens zo erg maar dat blaffen werd ie echt zat
. Toen ben ik nog maar even de andere kant op gereden zodat ze weer een stuk voor me uit liepen.
.