Jarrah; gefeliciteerd, wat heerlijk dat je je diploma hebt! Xantha; wat een mooie foto's van jullie samen, ziet er lekker ontspannen uit Tav; toch aan het bontje gegaan . Hopelijk werkt het voor je bipsie!
Dank je wel Noah, ben er ook echt helemaal blij mee Ben jij er nu eigenlijk al uit met een studie, je zat te denken richting HBO verpleegkunde toch? Of is dat alweer helemaal van de baan?
taverno
Geplaatst: 10-07-11 19:30
Zoooo heeee ,is er gisteren helemaal geen bericht geplaatst. Ik had een pittig werkweekend en had gisteren geen puf om naar stal te gaan.
Vandaag heeft Esther een paar foto`s van Tencie gemaakt. Ik had hem in het bomenkampje gezet en wou wat liep hij zich daar uit te sloven zeg.
Op de dijk dacht hij alleen maar aan grasjes eten en wilde hij niet echt leuk gaan staan. (de vreetzak)
Nu eindelijk tijd om jullie te vertellen hoe het was op vakantie. Het was echt super, we hebben zulk mooi weer gehad. De paardjes hadden er iedere dag weer zin in en hebben lekker van de natuur kunnen genieten. Vrijdag avond om half 7 zijn wij weer aangekomen op stal. Wat heeft die man van de vrachtwagen super goed gereden. Een aanrader
Hier snel wat foto's ( er volgen wel meer ) Deze is gaaf En de paardjes nog even buiten genieten
Oja king heeft nog een bijnaam gekregen dit is Furby. Gekomen door deze geniale foto
Het ziet er heerlijk uit Annette,ik zou ook zo wel weer terug willen naar het bos.
cassandra84
Geplaatst: 11-07-11 12:36
Ziet er super uit Annet! Furby voor King Hadden jullie zoveel last van vliegen daar?
Hier nog een leuk adresje om met je paard heen te gaan. www.den-haspel.nl Ik zou zo weer naar www.stalhorsetrust.nl gaan en dichtbij dan een huisje huren. Is op loopafstand.
taverno
Geplaatst: 11-07-11 20:27
nikkielvis
Geplaatst: 12-07-11 07:08
Leuk Annette fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hadden.