Sabinee__ schreef:En idd ; want Pris al zei ; er zijn ook veel dingen in de toekomst die kunnen veranderen. Daarom zou ik ook pas een paard nemen als ik financieel helemaal onafhankelijk ben en er geen andere factoren meer mee spelen ..
( Uitgaan, jongens, thuis wonen, op ouders steunen etc. Eigen paard is ook eigen kosten. )
( Dat vond ik ook zo stoer van Deb ; die stond om 5 uur op om de krant te lopen om Bandit te betalen ! ( toch? ))
Ja, dat zou ik persoonlijk ook wel gedaan hebben.
maar dan hangt hetdus af van het financiele plaatje. En wat mij dus bezighield was het rij-ervaring ''probleem''.
. )
? ))
Waaaaaaarrrr? 
Ze liep echt te klóótviolen... had er ook al een tijdje niet meer op gereden.. ook al mag dat geen excuus zijn. Eerst de hele tijd niet op de hoefslag willen, ik een zweep erbij gepakt, en INEENS uit het niets begrijpt ze precíes wat ik bedoel... Op een gegeven moment was ik gewoon aan het stappen, zij liep gewoon netjes nagefelijk, gaat ze opeens lopen stuiteren ...
Ze schoot er echt vandoor, eerst kon ik haar nog wel inhouden maar man ze werd helemaal lijp
? Bij de mac verkoopt ze !