. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

_sandra schreef:wilde petra niet voor zijn met alles op bokt te melden, maar denk dat ze vroeg naar bed gaat vanaaf door alle indrukken, en dacht dat jullie bokkertjes wel nieuwschierig waren!!!!

_sandra schreef:vanmorgen mijn eigen paardje ook nog ff van een ijzer ontdaan. zat helemaal los. liep natuurlijk niet zo lekker. hoop dat het nog niet zo lang zo zat, anders voel ik me heel ontaard! is wel lekker paardjes op het land, maar bent wel heel veel minder allert als er wat mis is met ze!
_sandra schreef:vanmorgen mijn eigen paardje ook nog ff van een ijzer ontdaan. zat helemaal los. liep natuurlijk niet zo lekker. hoop dat het nog niet zo lang zo zat, anders voel ik me heel ontaard! is wel lekker paardjes op het land, maar bent wel heel veel minder allert als er wat mis is met ze!
meelen schreef:_sandra schreef:wilde petra niet voor zijn met alles op bokt te melden, maar denk dat ze vroeg naar bed gaat vanaaf door alle indrukken, en dacht dat jullie bokkertjes wel nieuwschierig waren!!!!
Ja precies, we waren al aan het kijken telkens of er al nieuws was.
Maar zo te lezen gaat het idd allemaal wel goed komen, zowel met Liquita als met een nieuw paardje.
Thnx dat je even verslag uit hebt gebracht.
ATE schreef:_sandra schreef:vanmorgen mijn eigen paardje ook nog ff van een ijzer ontdaan. zat helemaal los. liep natuurlijk niet zo lekker. hoop dat het nog niet zo lang zo zat, anders voel ik me heel ontaard! is wel lekker paardjes op het land, maar bent wel heel veel minder allert als er wat mis is met ze!
hahahah ja dat heb ik ook wist niet eens dat mijn ate op stal stond
sophie had hem voor me binnen gezet ivm dat ik mischien ff naar strand zou gaan heb hem ff lekker geknuffeld en weer naar het land gebracht

_sandra schreef:meelen schreef:
Ja precies, we waren al aan het kijken telkens of er al nieuws was.
Maar zo te lezen gaat het idd allemaal wel goed komen, zowel met Liquita als met een nieuw paardje.
Thnx dat je even verslag uit hebt gebracht.
dacht ik al, we leven allemaal mee! vandaar ook!!!