Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nala26 schreef:Jeetje Iris das niet niks! en zeker als zoiets gebeurt als je op vakantie bent! Fijn dat Frans snel actie ondernomen heeft!
Ben blij dat ie weer wat beter was, weet je al iets over wanneer hij weer naar huis mag? of willen ze eerst nog aankijken hoe het gaat?
Astor schreef:heeeeeee!
hier een berichtje vanuit het zonnige Turkije!!
Gaat hier goed! Heb alleen een beetje last van zonne alergie maar dat gaat wel weer over!
Voor de rest gaat alles prıma mar het ıs wel super warm! Heb jammer genoeg geen tijd om bij te lezen sorry.
Ik spreek jullie snel weer! Dikke kus en veel liefs vanuit Turkijee
Iriis_ schreef:Nala26 schreef:Jeetje Iris das niet niks! en zeker als zoiets gebeurt als je op vakantie bent! Fijn dat Frans snel actie ondernomen heeft!
Ben blij dat ie weer wat beter was, weet je al iets over wanneer hij weer naar huis mag? of willen ze eerst nog aankijken hoe het gaat?
Nou.. Ik denk dat het nog wel even duurt.. Hij is nog niet echt beter. Steeds als ze het infuus eraf halen dan krijgt hij na 1 dag weer een dip.. vrijdag had hij weer last van uitdroging. Dus het wil nog niet echt goed gaan. Maar goed! Ik hou de hoop er natuurlijk in. Maar het is eerlijk gezegd wel lastig als hij steeds weer een terug val heeft..

Hoe was surfen?