Dat DENKT Es hè (Want altijd als Es weggaat gaat hier de zon schijnen )Je zitlessen hebben dus gelijk een super positieve invloed op Mazzel?
ja en ik oefen op Mazzel. Heb mijn beugels maar uitgedaan, dan zit ik beter kom online, kom online! en ja ik weet dat je nog met de honden moet lopen, ik verveel me !
en had ik hier al verteld dat mijn strandritje niet doorgaat vanwege die rotschool ? (zo ja, dan ben ik nog steeds niet blij )
goedemorgen laat ik me ook weer eens melden hier. Zal mazzel ook best jammer vinden dat hij niet met je op buitenrit mag.
kooslover schreef:Jullie raden trouwens nooit waar ik heen ga met een klassenuitje.... De linnaeushof
Sas toch.... Ja mensen ben ook gezellig even online hier. Let niet op rare worden af en toe, arabisch toetsenbord... Ik kan de helft niet vinden... Voornamelijk de tekens voor de smilies!Het weer is hier heeeeeeerlijk en veel mensen herkennen me nog in het hotel, echt grappig!En graag gedaan voor de CD hoor, deed alles het
Haha ja goed hè Ik zat helemaal te juichen, dat mens zat ook zo de kijken van Hmmm... (Nu sta ik nog voldoende.... )