Zo snel ben ik nooit 's ochtends, ook niet als ik er al om 9 uur ben haha. Wel lekker als je dan al alles hebt gedaan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xManon_ schreef:Wat goed Fiek!
Gefeliciteerd![]()
Doe je over 2 weken mee op stal?

Talida schreef:Go Fiekie!
Tal staat ook weer veilig op stal, nu even kijken hoe ze morgen het crossavontuur heeft overleefd. ze liep in ieder geval goed, en we hebben foutloos gecrosst. Alleen kostte de start ongeveer een minuut extra, ze ging 5 sec voor start steigeren en rende hok uit, helaas niet richting sprong haha.
Denk wel te weten waar het aan lag, net filmpje gekeken en net in die 5 sec voor de start liepen er 2 combinaties achter ons langs door het starthok heen, fijn dat ze ff wachtten op mn start...
Talida schreef:Nee, omdat we er ff uitgelegen hebben en ik ook helemaal niet meer gesprongen had leek me een rondje oefen een beter alternatief.

Dan heeft ze vakantie, voorlopig doet ze haar op Donderdag totdat ze haar rooster heeft.
_Rijkie_ schreef:Zaterdag gaan we haar even samen doen zodat ik alles kan uitleggen enzo
En dan vanaf de 26eDan heeft ze vakantie, voorlopig doet ze haar op Donderdag totdat ze haar rooster heeft.
En als ze er vaker is vaker, Mina is gekkkkk op aandacht

_Fieke schreef:Oh en ik mag mee naar marienweide donderdag!! LEUK!![]()

_Fieke schreef:gezellie op de donderdag, dat is ook mijn daggie!
!
Talida schreef:Nee, zag hem wel staan ergens bij de kastjes dus ik had hem onder de dekensteunen gezet![]()
Ik zit in de andere zadelkamer
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Oh en ik mag mee naar marienweide donderdag!! LEUK!![]()
Jaaaaaaaaaaaa
Kunnen we gezellig samen rijden
Rond 18.30 weg?
Ik moet nog 1 dag extra 
Talida schreef:Merries![]()
Stoute Tal
Talida schreef:Merries![]()
trütje!!