Heb in tijden niet zo lekker gereden
laat die wedstrijden maar komen haha! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laat die wedstrijden maar komen haha!
. Je kan altijd wat met Steefje proberen (A).
Het ritje van het meisje gisteren was goed te merken
Hele bovenlijn stond strak, dus moest dr echt even goed los rijden. (En zitten allemaal krassen op mn zadel en stukjes leer open geratst
) Gelukkig liep ze daarna wel weer voortreffelijk. Ik merk echt aan haar dat ze steeds sterker wordt! 
Zipporah schreef:Ik heb een vrachtwagen die met B rijbewijs te rijden is in spijk!
Verhuur je die toevallig ook
Dan kan ik er gewoon onder de man heen. Hoop dat ik vanaf volgend jaar ook gewoon lekker met de trailer op pad kan. En dan doe ik voor af en toe iets leuks te doen gewoon een trailertje huren komend jaar. Heb nog een strandritje op de planning staan
haha. AndreaB schreef:Vanavond weer lesje gereden met knollieHet ritje van het meisje gisteren was goed te merken
Hele bovenlijn stond strak, dus moest dr echt even goed los rijden. (En zitten allemaal krassen op mn zadel en stukjes leer open geratst
) Gelukkig liep ze daarna wel weer voortreffelijk. Ik merk echt aan haar dat ze steeds sterker wordt!
[naam] schreef:Ik heb een vrachtwagen die met B rijbewijs te rijden is in spijk!
Dat is nog eens luxe!!Verhuur je die toevallig ook
Steef word ik de B uitgebokt haha..
haha

.
Beetje jammer dat het zoveel gaat regenen vandaag
Is hij ingericht voor 2 paarden? Als je de kosten met iemand kan delen is het wel voordeliger 
Geen artikelen voor nodig. Gewoon een beetje gezond verstand kom je al een heel eind.
.