Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:16

Tja, ten eerste vind ik haar niet bijzonder intelligent Bloos Ze is zo braaf en kijkt raar uit haar ogen (Ja ik weet het niet echt een goede reden om een paard niet leuk te vinden) Het rijden vind ik helemaal niet speciaal, gewoon al omdat ik haar niet leuk vind.
Ik kan nooit echt goed beargumenteren waarom ik een paard niet leuk vind, ik vind het gewoon niets Clown Daarbij heeft ze genoeg fans, dus ik aanhang van mij niet nodig Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:19

ow ik dacht dat Ginger juist zo'n lekker karaktervol ding was.. Hoe gaat het met Lune?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:21

Met Lune gaat het goed Ja Ze is gewoon hartstikke lief en braaf in de omgang. Het rijden gaat naar mijn mening ook wel steeds beter Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:24

dat is mooi, blij dat er snelle vooruitgang in zit!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:18

Ik vind Ginger gewoon een lief paard, eigenlijk net als Pablo, braaf.

Hoe is het daar antoinet? Nog niet ingesneeuwd?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:47

En ik zat op Boy. Het rijden zelf ging prima, hij liep lekker lang in z'n hals en gewoon fijn. Ontzettend braaf beest eigenlijk. Met Carousselen zei ik tegen Aad dat ik voor de grap wel voorop wilde met hem, dus ging ik voorop Vork ik heb heel veel gelachen. Sas ging steeds langzamer, dus ik ook. (Boy kan prima voorop verzameld lopen... wat nu hij wil aansluiten Verward ) Die S, die snapte ik niet helemaal Wen, maar het ging best goed. Ach, caroussellen is gewoon een van de leukste dingen die je kan doen Ja

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:58

Hihi nee dat had ik door en Aad maar naar ons roepen dat we aan moesten sluiten, terwijl jij de stoorzender was die verkeerd reed Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:40

vandaar dat ik zo'n moeite had met guus... dacht dat ik gewoon te hard ging maar jullie gingen gewoon expres langzaam Tong uitsteken.

Maaaar goed vandaag was ook wel een leuk daggie Haha!. We zijn lekker met Atlas en de kar wezen rijden Tong uitsteken. Meneer had er erg veel zin in!! Vooral de terugweg.... Hij houd altijd een wedstrijd met zijn schaduw en we hadden de zon in de rug... Dus zijn schaduw liep voor hem en die moest ie inhalen.... Naderhand zat ie in galop de mafkees.... Maar ja dan kom je natuurlijk ook iets heel engs tegen op het fietsenpad.... (zo'n stip voor het maken van luchtfoto's... in iedergeval een zwarte stip met een wit midden, best wel groot...) En daar kan je natuurlijk niet overheen lopen.... Dus dan gaan we er maar met een boog omheen en geen rekening mee houden dat je een kar achter je hebt Tong uitsteken. Dus wij gingen leuk de berm in.... Maar ja alles is goed gegaan Haha!.

Daarna Atlas lekker in zijn stal gezet... En toen ben ik bij Eline thuis filmpjes gaan kijken van vroeger... Vooral van Atlas... Maar ik heb ook haar wedstrijd op Blivio bij Smit gezien... Echt grappig hoor je aad voorlezen Haha!. Toen hadden ze nog witte dekentjes met in het zwart Smit erop... Veeeeeeel mooier!!! Tong uitsteken

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:43

Dat lijkt me mooier ja. En voor dingen op de weg kan, ik herken het, met Mexx was dat, op de weg wit met rode rand en 50 erin, daar kan je niet overheen hoor, dan ga je maar bij de bushalte langs.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:51

Es, er waren nog mensen die het moeilijk vonden ons tempo bij te houden ook, zoals ene Paco Nagelbijten / Gniffelen Trouwens we lieten wel even een mooie uitgestrekte draf zien bij dat van hand veranderen Ja
Volgende keer voorop met Fox en Alex Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 23:00

Pablo vond het ook te langzaam Bloos Nee met Bowie en Koos Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 23:17

Hahaha ook prima Haha! (Dan ga ik dus wel op Koos heah!)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 23:25

en ik op Bowie Tong uitsteken

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 02:04

alweer Bowie...

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 10:37

Nog een maandje dan is de buitenrit Knipoog Ik heb er best zin in Ja

Straks ga ik Ontaro weer lekker rijden Lachen M'n pap is ook in Nederland dus die was gisteravond hier en vanmiddag bij m'n oma's verjaardag.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:35

Ik gaat zo weer lekker naar Atlas toe Haha!. Weer gezellig met de kar rijden Haha!. En daarna weer heel veel filmpjes en foto's kijken van vroeger Lachen.

Als het goed is komt er vandaag ook fotomateriaal Lachen, maar dat moet ik nog even gaan kijken... Atlas kan niet echt stilstaan en de kar afspringen en opspringen wordt een beetje moeilijk.... Zodra die is ingetuigd wil die lopen...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:09

Mariet schreef:
Nog een maandje dan is de buitenrit Knipoog Ik heb er best zin in Ja

Straks ga ik Ontaro weer lekker rijden Lachen M'n pap is ook in Nederland dus die was gisteravond hier en vanmiddag bij m'n oma's verjaardag.

Welke buitenrit??? heb ik wat gemist?? Leuk dat je pa er is, komt hij ook bij Ontaro kijken?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:02

Ja antoinet, jij ontbreekt nog begin maart gaan wij met z'n allen buiten rijden!
Sas, Es, Fen, Mariet, Piet, Leonie, Sandra, ik

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:09

En ik heb vanochtend op Mazzeltje gehobbeld. Soms met recht gehobbeld.
Ik had kar en tuig en borstels al klaar gelegd en begreep dat met optuigen er wat gebroken is Boos! Ik was stallen aan het mesten. Dus tja, dan niet met de kar, dus toen heb ik maar op Mazzel gereden. Wel jammer, maar ja, nou moest hij nog even werken.
Het begin was slecht.
Ik wilde doorstappen, Mazzel niet, dus ik geef mep met de zweep en Mazzel bokt, dus ik geef nog tik, weer bok, nou uiteindelijk vlogen we in galop de bak door Bloos
Toen weer terug naar stap weer voorwaarts stappen, maar nu wel netjes reageren op het been en aandraven, ook netjes, zonder huppeltje.
Weer gaan stappen en veel voltes gereden en Mazzel ondertussen door laten stappen, weer af en toe bokken, maar niet meer zo racen. In draf ook hetzelfde, eerst onder zijn tempo gereden omdat er anders geen stuur meer op zat, maar we konden steeds harder met stuur en rem en Mazzel die begon te ontspannen.
Toen nog de galop, ging redelijk, rechtsom zat hij wel fout, maar kon wel lekker schakelen in galop, terug en voorwaarts. Toen links om, dat ging super, kon schakelen en halve volte rijden.

Daarna beloond en gaan stappen weer wilde meneer niet doorstappen dus weer even bokken, en toen snapte meneer het geloof ik wel. Nog even lekker op het laantje uitgestapt, hij was lief buiten, lekker stappen en kijken.
En Dinsdagavond ga ik Mexx weer eens proberen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:58

Zo wat een verhaal Wen, maar zo te horen heeft Mazzel uiteindelijk flink gewerkt Knipoog

Ik heb ook wel zin in de buitenrit, hopenlijk kan ik dan weer eens een keertje op Koos naar buiten Lachen Weer eens wat anders dan Prins, want daar zijn vast wel meer vrijwilligers voor Lachen

Kom net bij Lune vandaan , beetje lang blijven hangen Nagelbijten / Gniffelen Ik begon met een half uurtje les, want niet zo goed ging. Er waren nog wat mensen in de bak aan het rijden, en dat vind ze toch moeilijk, eng, irritant, weet ik wat Clown Daarna ging Frank een half uurtje met haar lessen. Vervolgens mocht ze nog even voor westernpaard spelen en uiteindelijk is ze naar stal verplaatst.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:47

Leuk!! Lune als westernpaard en Mazzel als rodeopaard

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:39

Zo Wen, dat racen is bij mij nog niet de reactie geweest op de zweep, maar zo te horen heeft ie lekker gewerkt Lachen (Dat bokken klinkt verders bekend Bloos )
En balen dat er wat gebroken is zeg Bloos!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:12

Morgen weer naar school Gaaaap

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:59

morgen weer werken... maar gelukkig maar voor 3 daagjes en dan naar Nederland!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:12

Nou vandaag ben ik weer gezellig mee geweest met de kar... Atlas had er weer enorme zin in Haha!. Kon ook weer niet stil staan voor de kar. Vooral het oversteken was een ramp maar is ook goed gekomen.... We zijn heerlijk doorgereden en het ging super Tong uitsteken. Foto's van mijn uitzicht (op de kont) volgens nog Knipoog