** Manege Belle Epoque Topic **

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iriis_

Re: ** Manege Belle Epoque Topic **

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:41

Ze sprong niet normaal Clown Dan denk ik echt bij mezelf, Zie je wel! Ze kan het! Tong uitsteken Dat is echt leuk Clown

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:44

Jaa! Lachen
Ze gaat springen ook telkens leuker vinden ! Lachen

Liisette_

Maaar ik ga douchen en me omkleden.
Moet straks naar de Paal! Tong uitsteken
Voor me werk.. waaah! Tong uitsteken

Melanie_B

Whahaa... !
Fijn dat het later goed ging ! Haha!

Btw..Melissa, als je nog leuke foto's van Nick hebt...Die ik no niet heb... :p

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:51

Hoi Allemaal!

Ik heb gister het veulentje gezien... wat een poepie! Ik ben verliefd Haha!.

Gister zat ik op Jozele, maar daar had ik geen zin in dus heb ik op het laatste moment geruild voor Astor (Gracita had weer geen zin in Astor).

Op zich ging het wel. Ik heb niet echt mijn best gedaan, dus in het begin ging ze echt langzaam! Maar daarna heb ik ietsie pietsie meer erin gestopt en toen ging het wel aardig! Astor viel wel mee, eerst vond ik er niet zo lekker rijden maar nu is het op zich wel een leuk paardje!

Een ander meisje uit mijn les zat op Rox en ze zat echt te zuchten en te puffen dat ze morgen spierpijn zou hebben en zo Tong uitsteken.

Volgende week gaan we waarschijnlijk naar buiten Haha!. Ik blijf positief, ga ervan uit dat het allemaal goed gaat en dat ik dit jaar van mijn buitenrij angst afkom Knipoog.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:53

fallenangel3 schreef:
Hoi Allemaal!

Ik heb gister het veulentje gezien... wat een poepie! Ik ben verliefd Haha!.

Gister zat ik op Jozele, maar daar had ik geen zin in dus heb ik op het laatste moment geruild voor Astor (Gracita had weer geen zin in Astor).

Op zich ging het wel. Ik heb niet echt mijn best gedaan, dus in het begin ging ze echt langzaam! Maar daarna heb ik ietsie pietsie meer erin gestopt en toen ging het wel aardig! Astor viel wel mee, eerst vond ik er niet zo lekker rijden maar nu is het op zich wel een leuk paardje!

Een ander meisje uit mijn les zat op Rox en ze zat echt te zuchten en te puffen dat ze morgen spierpijn zou hebben en zo Tong uitsteken.

Volgende week gaan we waarschijnlijk naar buiten Haha!. Ik blijf positief, ga ervan uit dat het allemaal goed gaat en dat ik dit jaar van mijn buitenrij angst afkom Knipoog.

Fijn dat het wel lekker ging Lachen
Dat met buitenrijden komt wel goed joh..! Idd..Postifief blijven denken..
Komt goed. Weet Nicole (heb jij toch..) dat je het eng vind?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:57

Ik ben nu ff foto's en bastandjes aan het uitzoeken.
Ik zal jullie zo het resultaat laten horen hoeveel dingen ik bij elkaar heb verwijdert Bloos

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:58

Haha Nicole weet dat ik bang ben ja Knipoog. Dat heb ik vaak genoeg gezegd tegen der. En ze zei ook al 'Samantha's favoriete seizoen komt er weer aan!'
Ze heeft me de afgelopen twee jaar ook niet op de buiten wat vlottere paarden gezet zoals Aglona, Nicky, Lex Knipoog. Meestal op Grava, Dunja, Inca en Kartouch. Maar berlingo vind ik buiten wel het lekkerst. Volgende week wil ik graag op Rox, gewoon omdat ik haar binnen echt vertrouw maar buiten geen flauw idee heb hoe ze is Knipoog.

Op Parade weiger ik buiten te rijden en Jozele liever ook niet. Met haar is het allemaal begonnen en zij voelt en reageert er gewoon heel erg op als je gespannen op haar gaat zitten. En bij haar ga ik vaak heel gespannen zitten.

Maar met draf en stap ben ik niet bang hoor. Het is de galop en dan eigenlijk de snellere galop. Omdat ik er altijd tijdens zeer vlotte galop eraf gevallen ben :S.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:00

fallenangel3 schreef:
Haha Nicole weet dat ik bang ben ja Knipoog. Dat heb ik vaak genoeg gezegd tegen der. En ze zei ook al 'Samantha's favoriete seizoen komt er weer aan!'
Ze heeft me de afgelopen twee jaar ook niet op de buiten wat vlottere paarden gezet zoals Aglona, Nicky, Lex Knipoog. Meestal op Grava, Dunja, Inca en Kartouch. Maar berlingo vind ik buiten wel het lekkerst. Volgende week wil ik graag op Rox, gewoon omdat ik haar binnen echt vertrouw maar buiten geen flauw idee heb hoe ze is Knipoog.

Op Parade weiger ik buiten te rijden en Jozele liever ook niet. Met haar is het allemaal begonnen en zij voelt en reageert er gewoon heel erg op als je gespannen op haar gaat zitten. En bij haar ga ik vaak heel gespannen zitten.

Maar met draf en stap ben ik niet bang hoor. Het is de galop en dan eigenlijk de snellere galop. Omdat ik er altijd tijdens zeer vlotte galop eraf gevallen ben :S.

Ow, okee..!
Rox is buiten echt vettt !!
heb op haar een keer gezeten..Ze is allleen wel erg vlot..! iig dat was toen..weet niet hoe ze nu is.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:00

Enne Samantha ik durf ht bijna niet te zeggen omdat ik weet dat je toch ZE blijft zeggen (a)

ASTOR IS EEN HIJ Bloos
whahaha Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:03

Ik vind vlotte paarden niet erg Knipoog Ik moet alleen wel het idee hebben dat ik de controle over ze kan houden. Jozele pakt het bit vast en gaat dan rennen en knorren en bokken. Daar houd ik niet van. Het paard moet ook wel een beetje nuchter zijn, niet dat het van ieder opwaaiend blaadje schrikt Knipoog.

Ik heb Nick trouwens gister geborsteld. Ze was best lief! Toen ik der stal in kwam keek ze me echt aan van, wat kom jij doen?? En daarna deed ze even chagrijnig en hapte een keertje maar voor de rest was ze echt lief. Ik heb zelfs der achterbenen rustig kunnen borstelen! Dat kon vorige keer echt niet! Volgens mij scheelt het wel, dat ze dat deken niet meer op hoeft!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:04

Astor schreef:
Enne Samantha ik durf ht bijna niet te zeggen omdat ik weet dat je toch ZE blijft zeggen (a)

ASTOR IS EEN HIJ Bloos
whahaha Tong uitsteken

Heb ik het weer gedaan??? Nou ja, moet ie maar niet poepies gaan laten als ik zijn achterhoeven aan het krabben ben Tong uitsteken Tong uitsteken..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:05

Er staan nu 301 bestanden in de prullenbak Bloos

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:06

fallenangel3 schreef:
Astor schreef:

ASTOR IS EEN HIJ Bloos
whahaha Tong uitsteken

Heb ik het weer gedaan??? Nou ja, moet ie maar niet poepies gaan laten als ik zijn achterhoeven aan het krabben ben Tong uitsteken Tong uitsteken..

Ja je zei weer ze Bloos
Whahahaa ja dat doet dat gekke paard Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:06

Op je computer? Bij mij bijna 500 Knipoog

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:07

Voelen jullie je trouwens ook zo opgesloten in Astor zijn stal?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:09

fallenangel3 schreef:
Ik vind vlotte paarden niet erg Knipoog Ik moet alleen wel het idee hebben dat ik de controle over ze kan houden. Jozele pakt het bit vast en gaat dan rennen en knorren en bokken. Daar houd ik niet van. Het paard moet ook wel een beetje nuchter zijn, niet dat het van ieder opwaaiend blaadje schrikt Knipoog.

Ik heb Nick trouwens gister geborsteld. Ze was best lief! Toen ik der stal in kwam keek ze me echt aan van, wat kom jij doen?? En daarna deed ze even chagrijnig en hapte een keertje maar voor de rest was ze echt lief. Ik heb zelfs der achterbenen rustig kunnen borstelen! Dat kon vorige keer echt niet! Volgens mij scheelt het wel, dat ze dat deken niet meer op hoeft!

\
Dat scheeld zeker !

JAAA LIEFF IS ZE HË !!! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:10

fallenangel3 schreef:
Voelen jullie je trouwens ook zo opgesloten in Astor zijn stal?

Nee, bij As heb ik dat idee niet. Eerder bij Nick

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:14

Ja daar heb ik het ook! Volgens mij komt het door die schotten en de muur aan een kant. Bij Kartouch en Parade heb ik het dan weer niet, maar die stallen zijn groter.

Ik hoor sirenes! Maar ik vind het niet klinken als de Nederlands ambulance, brandweer, politie sirenes!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:15

fallenangel3 schreef:
Ja daar heb ik het ook! Volgens mij komt het door die schotten en de muur aan een kant. Bij Kartouch en Parade heb ik het dan weer niet, maar die stallen zijn groter.

Ik hoor sirenes! Maar ik vind het niet klinken als de Nederlands ambulance, brandweer, politie sirenes!

Ik heb het bij Nick want S'winters deed ik altijd die deur na het rijden dicht voor haar, en dan ist best wel krapie's . Maargoed..Lachen

Ow, das nietzo best..!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:15

Hoebedoel je?
Zeker omdat de kapstok in de weg zit en het is in een hoek?

Astor is ook wel een beetje een homotje Bloos

Afbeelding

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:16

fallenangel3 schreef:

Zelf ik hoor het en ik woon in almere-haven.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:17

Ik woon ook in Haven melissa Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:17

Wie is dat met Nicky?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:23

Ik dacht dat je in stad woonde Bloos
Waar woon je dan precies? Knipoog

Dat is Jane,
Nicky liep met de cursusweerk echt ontspannen bij der.