, maar wat een schattig bol puppyhoofd heeft ram toch, met die kleine oogies
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar wat een schattig bol puppyhoofd heeft ram toch, met die kleine oogies
(helaas moet je soms wel voor het deel arabier zoeken
)
)
zij neemt mijn beurt morgen over en ik neem dan zaterdag stroopkoeken mee
Romana01 schreef:haha, leuk he(helaas moet je soms wel voor het deel arabier zoeken
)
klopt het dat je dat wel ziet (met moeite) vanuit de bus)
Romana01 schreef:hoe is het met pup??
. Ze pakt alles heel snel en makkelijk opp
.
.
.
.
Je ziet helemaal der buikje/haren bewegen in draf. Nou ze doet het toch al best netjes 
.
.
Romana01 schreef:geboren circus hondje dus![]()
Jep die bus bedoelde ik!!
.
! We hebben stromend water, (warm en koud) en koelkast, eettafel en stoelen,Sabinee__ schreef:Die laatste foto is leuk.
Enige tip die ik mee kan geven - Geen goed zo zeggen, wanneer je ook het commando ho gebruikt.
Heb zelf nogal vaak meegemaakt dat goed ZOO en HOOO hetzelfde gaan klinken, en dan staat paard opeens stil.
Verder, ze is in elk geval lekker actief![]()
hahaha.
. Manon_S schreef:Ze wilde eigenlijk alleen maar draven. Ze had er echt zin in.
Kreeg haar vaak lastig weer terug in stap. Heb haar laten stappen draven en kleine stukjes laten galoperen.
Heb maar 10 minuutjes met der gelongeerd als het niet korter was.
Dus liet der even lekker rennen in het begin en overgangen naar stap steeds geprobeerd.
Daarna lekker nog even met der gewandeld om uit te stappen.
Qua longeren dus nog niet veel gedaan maar als ik het vaker doe dan komen de overgangen en het echte werk wel :p .
Merk dat ze geen topconditie heeft dus alles op zijn tijd haha.
Ja ze gaat soms zo hard in draf echt niet normaal.
Haren gaan de lucht in.
?
Romana01 schreef:@Sabine: NOOOOHHHHwij hebben nog geen eens stromend water/ bak/ electrischiteit
. Daarnaast is alles er gewoon.. Een bak, ietwat springmateriaal, etc. Het is ook echt mijn all time favo place to be..
. Manon_S schreef:@ Sabine: Wil haar met touw longeren. Hetzelfde touw wat Meliss ook bij Az gebruikt.
Dus dan moet ze echt nageeflijk en ontspannen lopen. Er wordt dan dus meer van haar gevraagd.
Dit heeft alleen meer nut als ze hoofdstel in heeft. Ze kent het hoofdstel alleen nog niet en het bit.
Dus daar moet ze dan ook weer aan wennen etc.
Ga nu eerst maar met halster longeren en dan hoofdstel kopen en dan het touw.
Dus steeds er wat nieuws bij.
?