skyline schreef:Ze heet manon , Ze is 20 jaar . & ze had eerder een paard gehad maar die moest ze verkopen wegens haar studie en ze rijd al sinds der 5de en het klikte goed met sens dus das heel fijn
zij had toch ook een advertentie op mp??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Kirsten_S schreef:Hahah ik zie speedy consales Gringo haha! Leuke foto's ook! Denk dat je beter eerst erheen
kan stappen en een paar meter ervoor pas moet draven, dit is niet te houden joh.
Dat probeerde ik dus..Hij werd al helemaal heet van het ziet van een hindernis.

Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Je moet ff op de home pagina van bokt kijken, en dan naar beneden scrollen, daar staat ergens indoor brabant live te volgen. En daar kan je klikken en dan linkt ie je gelijk door
Ik heb brabant tv, alleen indoor brabant zenden ze een kwartiertje maar uit ..
Pebbs schreef:kirs wat goed dat je eerste buitenrit zo goed ging! ringo die te traag is ??? dat zie ik niet voor me!
ennee je doet ons niet ff uitnodigen om je pannekoeken te delen!
!
, jeetjeee moest
En dan nam ik geen zweep mee omdat
!! Ik ziet een mooi hoofdstell
!!

Romana01 schreef:M'n moeder zat boven tijdens de les tegen over een aparte vrouw
ze was me moeder aan het uitleggen dat de 9.00u les een half gevorderde les was en de les daarna een gevorderde, dat kon je echt zien, want de ruiters rijden veel beter. En dat ze voelen dat ze dan wel een gevorderde ruiter op hun rug hebben