Heb net Meursing gebeld hoe lang je niet mag rijden na het enten... want ik heb zo om 10 uur les... Antwoord was, als het goed gaat met je paard mag je gewoon gelijk rijden... Zijn nieuw soort entingen ofzo, waarbij je geen rust hoeft te houden... Misschien voor jullie ook handig om te weten?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Zaterdag hebben wij een kar gekocht voor de shetties! Was al een tijdje bezig met lange lijnen om ze het een en ander te leren... Zondag hebben we ze een band laten trekken en toen dat zoo ontzettend goed ging, hebben we ze maar gewoon ingespannen! Gister nog een stukje gedaan en ging weer erg goed, alleen het draaien vinden ze eng, dus dat moeten we nog goed oefenen, maar is ook niet gek dat ze het eng vinden... als ze het goed begrijpen gaan we dubbelspan ermee rijden!
Wil de deken wel passen maar weet niet of Cesa hem past. Wat wil je ervoor hebben?
loveseben
Geplaatst: 15-09-11 21:00
Lai had al gevraagd of ik ook mee wilde doen met de herfstmeeting Maar ik heb mijn eigen nog niet op de lijst gezet Wacht eerst wel even af wie er mee willen doen Heb al 2 keer mee gedaan, dus als iemand anders wil is dat ook goed Ik ben dus een soort van reserve
loveseben
Geplaatst: 15-09-11 21:01
Grappig karretje Melis
Veer, nu sta je ook met een echte fries op de foto
__Melis__
Geplaatst: 15-09-11 21:02
leentje13 schreef:
Herfstmeeting??
wedstrijd
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ja hij valt klein.. normaal heeft pres 205. Ben je er zaterdag miranda? Wil er 40 euro voor hebben. Hij is wel ongewassen..
loveseben
Geplaatst: 15-09-11 21:24
Banjer schreef:
hihi goed he Kel... een echte Fries... al vind ik jouw echte Fries stiekem toch knapper hoor...
Ik eerlijk gezegd ook
loveseben
Geplaatst: 15-09-11 21:25
Een vriendin van mij doet echte marathonwedstrijden met haar, echt waar, afgetrainde sportShet Echt super grappig om te zien Misschien wat voor jou Melis
haha Laila wilde er al een Zet-Shet van maken:P Ik heb zelf geplukte en gemaakte stoofpeertjes
loveseben
Geplaatst: 15-09-11 21:31
Oeee, stoofpeertjes Ook zo lekker
loveseben
Geplaatst: 15-09-11 21:40
Eindelijk heb ik schoenen met stalen neus, naar mijn wens en in mijn maat gevonden Men, wat was dat moeilijk zeg Nico wil persee dat ik schoenen met stalen neus draag, is ook verplicht geloof ik Maar ga maar eens schoenen zoeken in maat 36, met stalen neus, die niet te laag zijn en ook nog waterdicht En uiteraard ook nog een beetje om aan te gluren zijn Heb namelijk nog al wat eisen, maar dat kan ook niet anders ivm het weer en de omstandigheden Maarrrrrrr.....ik heb wat gevonden en....bestelt
Nou, zijn best leuk toch?
Heb ook deze laarzen maar bestelt
Zit ook een stalen neus in en zijn gegarandeerd waterdicht en slijtvast Alle die ''troep'' die je in schoenenzaken koopt, scheurt onder je reet vandaan En ik heb toch echt goede laarzen nodig om jullie paarden uit de blubber te trekken Gezien de prijs heb ik er het volste vertrouwen in Denk ook dat er niemand is die voor 110 euro laarzen gaat kopen
__Melis__
Geplaatst: 15-09-11 22:30
Mooie schoenen Kel!
ben net naar buiten geweest met Cliché! was super lekker! was super trots op hem! voor het eerst zonder ander paard het meertje in geweest onder t zadel! zo trots dat ik een nietsvermoedende visser heb gevraagd of hij een foto wilde maken? ja hoor tuurlijk! hij 3 foto's voor me gemaakt en nog wat staan kletsen!