Heb vandaag echt zo'n lekker paardendagje gehad
!
Eerst lekker relaxed op mazzeltje naar buiten en vanavond heerlijk gereden op little miss bitchy Ushi!
Op stand was ze echt vervelend en toen ik de clip van het touw achter haar wilde losmaken trapte ze heel venijnig haar linker achterbeen naar achter..... Op een haar na werd ik gemist. Met opstappen en nasingelen was ze ook echt aan het klieren, maar daarna was het een voorbeeldig paardje.... Krijg het idee dat ik de knopjes bij ushi steeds beter ga vinden!
Vorige week hadden we vrijstelling gekregen van het springen, deze week moesten we er echt aan geloven
.
Na het balkjes draven hield ik er mee op, maar ben als laatste helemaal alleen nog twee keer over het sprongetje gegaan met wat hulp van Wil! En eerlijk gezegd, het tweede sprongetje voelde nog best een soort van o.k. aan
!
Overigens waren adje en Leonie echt heel grappig met springen.... Leek elke keer net of adje eerst de balk eraf wilde of ging duwen met zijn neus..... Of dat ie misschien toch stiekem dacht dat er een mogelijkheid was tot limbodansen onder het mini sprongetje door