Lisan ook via deze weg nog van harte gefeliciteerd!!! Heb ik je via de sms gehad, in real life, en nu ook nog via bokt
Ik ga strakjes mijn diploma in ontvangst nemen op school!! Ben nu toch eigenlijk wel een beetje nerveus ineens hahaha! We moesten een foto, een muziekje en je toekomstplannen insturen... Het schijnt dat je de catwalk op moet wanneer jouw muziekje gedraaid wordt, en dan wordt tegelijkertijd jouw foto op groot scherm getoond en wordt er het een en ander over je verteld... Volgens mij ga ik straks echt languit op de catwalk joh hahaha!
Haha spannend Jarrah! Kan me voorstellen dat je wat nerveus bent Maar zal vast ook leuk worden, is niet niks zo'n dag, toch een mijlpaal! Geniet ervan!!
taverno
Geplaatst: 06-07-11 16:08
Hallo,wat maakt iedereen veel mee zeg!
Ik heb vandaag een drukke dag gehad,zit nog te twijfelen om naar stal te gaan want als het regent doe ik toch niets met Tence.
EsvanEs
Geplaatst: 06-07-11 18:09
Jaa zeker rustig! Heb vandaag gewerkt! Kwam Lisanne nog even tegen!
Marion jij nog gefeliciteerd met Tence...volgens mij blijft t wel droog toch vanavond? Jarrah heb je nog een leuke diploma uitreiking gehad?
Verder had Deb gister les van Barbara en afgelopen zondag van Monique! Ging beide keren erg fijn .. Van gister zijn foto's gemaakt, dus denk dat Deb die nog wel komt delen met jullie Morgen ga ik weer eens sinds lange tijd met de barebackpad rijden op Xantha, ben benieuwd hoe dat gaat!
taverno
Geplaatst: 06-07-11 19:41
Tence is vandaag weer door angelique gereden en dat ging buitengewoon best. Super om naar te kijken!
Kon ik het maar zo,maar ja ik ben niet gezegend met dressuur talent.Ik vind op de baan rijden en buiten in het park wel net zo leuk.
Ja dat vermoedde ik ook al, maar niet geschoten altijd mis...toch??:D
Tsja, Lin als je nou naar ons was verhuisd dan hadden we gezellig saampies kunnen rijden
@Cassandra84 nee nog steeds geen baan helaas, ga ook bijna op vakantie dus ga me daarna bij een uitzendbureau inschrijven. Hopelijk wil het dan wat meer vlotten...