Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Shenavallie schreef:Ik heb net even het foto-overzicht van die boeren bekeken, maar de enige die nog een beetje (qua uiterlijk) een voldoende scoort is die Gijsbert. Verder vind ik ze allemaal helemaal niks. Maar ja, het is een foto, dus je kunt er niet veel over zeggen natuurlijk. Even kijken of ik het programma kan terugzien, dan heb ik een beter beeld. En vooral: de eerste indruk wat praten/reageren betreft. Vanavond kan ik niet kijken, want wij kijken standaard het zesde zintuig. Dat hebben we tot nu toe elk seizoen gevolgd. We gaan vanavond eerst uiteten, omdat we vandaag 11 jaar getrouwd zijn, en dan saampjes naar zz kijken. Als we op tijd zijn tenminste, want Wesley gaat ook mee uiteten en die wil na afloop ongetwijfeld naar de kermis!
xan schreef:Nog ff werken en dan naar Drenthe![]()
Het gaat gelukkig wel wat beter met mijn verkoudheid.
Ik voel me beter in me lijf, het zweet breekt me niet meer uit bij alles
dat ik doe. En ik heb ook nog geen paracetamolletje op.
Dus nu maar hopen dat het zo blijft.
) en Dennis krijgt uiteindelijk toch ook z'n zin: het wordt een hardroze-tint (1-1)! Vind het inmiddels helemaal leuk om te klussen! Vooral omdat de gerolde muurtjes er zo netjes uitzien en Dennis z'n schilderwerk ook zo mooi wordt!!!!!
Het volgende weiland moet dan maar een voltage van 10.000 krijgen!
Shenavallie schreef:Ah, dus het was Maisie. Dan heeft ze samen met Xanthos de nieuwe binnenbak al verkend. Ik was gisteren achter in de buitenbak aan het longeren en toen zag ik ze voorbij komen, en liepen zo de binnenbak in. dinsdagavond kwam er ook al een haflinger vanuit het land het erf op lopen. Alleen dat was Maisie niet.Oh ja, kom ik vanmorgen op stal om Chicky los te zetten om daarna naar het land te lopen voor Maisie: blijkt Maisie op stal te staan! Colin had haar gevangen, want mevrouw was gisteren weer eens losgebroken en had wederom de rest van de kudde meegenomen, oh oh oh.....Het volgende weiland moet dan maar een voltage van 10.000 krijgen!
Shenavallie schreef:ATE schreef:nou ik heb net ff boeren gekeken maar zit niet echt iets bij
Lag het dus ook niet aan mij, ha ha!Nou Winnitou, dan blijft er meer voor jou over!
Shenavallie schreef:@ Nicole: Heb je het gesprek al gehad met de directeur van school?
) Nou zag ik dat er bij die haflinger staat maximaal 60 kilo?? (zowiezo een beetje raar om er een max gewicht bij te zetten. Je kan beter een zware ruiter hebben die meewerken, dan een spriet die erop zit als een meelzak maar goed)
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ah, dus het was Maisie. Dan heeft ze samen met Xanthos de nieuwe binnenbak al verkend. Ik was gisteren achter in de buitenbak aan het longeren en toen zag ik ze voorbij komen, en liepen zo de binnenbak in. dinsdagavond kwam er ook al een haflinger vanuit het land het erf op lopen. Alleen dat was Maisie niet.Oh ja, kom ik vanmorgen op stal om Chicky los te zetten om daarna naar het land te lopen voor Maisie: blijkt Maisie op stal te staan! Colin had haar gevangen, want mevrouw was gisteren weer eens losgebroken en had wederom de rest van de kudde meegenomen, oh oh oh.....Het volgende weiland moet dan maar een voltage van 10.000 krijgen!