Had zondag oefencross + les. Was erg leerzaam. Celine was erg braaf, beide keren de cross maar 1 weigering. Dus dik tevreden. Ik ga nu Heino opgeven.
xShanty
Geplaatst: 17-08-10 10:53
Aaah noo, ik moet inderdaad vet vroeg :| 10.07 en 10.22. Ik heb zondag maar 3 tegenstanders trouwens
Vrijdag deed ze het idd ook Jill, maar toen viel het nog reuze mee. zaterdag was het weer heel erg op stal, en zondag wedstrijd weer bijna niet. en gister weer in alle hevigheid terug. Ze heeft al een keer eerder een periode gehad dat ze door steigeren onder het werk uit wilde komen, dus denk eigenlijk dat het weer hetzelfde liedje is.. Goed, mijn instructrice mag er wel een keer op, kijken of die erdoorheen kan breken, en anders is het weer volhouden, volhouden volhouden..
Super dat ze braaf was Elbrich!
Elbrich
Geplaatst: 17-08-10 10:59
Verdorie! SGW Heino zit al helemaal vol! Dan zou ik 7e op de wachtlijst staan, maar dat wil ik ook niet.... Dan maar andere SGW wedstrijd nog uitzoeken en anders volgend jaar.......
xCarolaa
Geplaatst: 17-08-10 11:50
Hihi we hebben onze vakantie 3 dagen ingekort, en nu rijd iemand anders sas deze week even Ben wel blij met zo papa
Jetske
Geplaatst: 17-08-10 12:31
Fijn Carola!
Balen Swanty dat Misty zo vervelend doet.
Elbrich: Het is echt opschieten met die SGW's. Zelfs Bathmen (laatste SGW vh seizoen) zit al vol ... Hopelijk kan je nog ergens bij!
Jill_
Geplaatst: 17-08-10 12:38
Je moet idd vroeg shanty De startlijst van zaterdag hebben ze ook veranderd, ik vond die vorige lijsten veel overzichtelijker En ze hebben de jury's weggehaald
Balen dat alles al vol zit Elbrich Jammer van je vakantie Carola haha, maar wel super dat je nu naar het NK kan
Ooh dan is de mijne een beetje laat binnen gekomen ..
Nou wat dan wel?
Jill_
Geplaatst: 17-08-10 20:04
Haha leuke foto's jetske, over een week je M debuut toch? Nou, mijn jury voor zaterdag is nu alweer veranderd zwanty, en mijn tijd voor zondag is van 6 uur naar half 2 gegaan Deze jury heb ik al 4x gehad.. ze is niet verkeerd, maar dat vind ik nooit zo leuk eigenlijk, heb graag veel verschillende juryleden Zondag heb ik er ook 1tje die ik al eerder heb gehad, toen was ik 2e van de 7 met 176, dus ik ben benieuwd
Naat moest mij een kaartje sturen, toen ze 2 dagen op wereldreis was naar groningen.. krijg ik een kaartje uit friesland
Jill_
Geplaatst: 17-08-10 20:30
Ik opende hem nog even, en weer een jurywissel, ze zijn lekker bezig Maar nu ga ik tot vrijdag niet meer kijken, want daar word ik nerveus van.
Jetske
Geplaatst: 17-08-10 20:37
Jill_ schreef:
Haha leuke foto's jetske, over een week je M debuut toch?
Met Lasko? Dat is 11 september pas in Gorssel. Zaterdag nog een keertje L in Ww