Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steef schreef:Fe_m_ke schreef:En hoe vond je Fegyenc, Steef? hij is leuk he
Erg leuk! Wel sterk, je moet alles wel duidelijk doen zegmaar, maar het ging wel goed. Erg leuk paard
sambagirl schreef:het zag er ook erg leuk uit Steef op 1 ding naJe zat écht alleen maar naar beneden te koekeloeren zóóóóóó zonde. Het komt je houding niet ten goed en.... het ging zo lekker en we konden je niet eens zien stralen, we zagen alleen maar de bovenkant van je cap
sambagirl schreef:het zag er ook erg leuk uit Steef op 1 ding naJe zat écht alleen maar naar beneden te koekeloeren zóóóóóó zonde. Het komt je houding niet ten goed en.... het ging zo lekker en we konden je niet eens zien stralen, we zagen alleen maar de bovenkant van je cap
Steef schreef:sambagirl schreef:het zag er ook erg leuk uit Steef op 1 ding naJe zat écht alleen maar naar beneden te koekeloeren zóóóóóó zonde. Het komt je houding niet ten goed en.... het ging zo lekker en we konden je niet eens zien stralen, we zagen alleen maar de bovenkant van je cap
Ja ik weet het.. Ik heb het zelf echt niet doorBen dan ook zo erg bezig met hem in een beetje stelling te laten lopen en een beetje te laten zakken, dat ik verder ook niet echt meer aan het rechtop zitten denk..