Pebbs schreef:Als je keertje les wilt, dan trek je maar aan de bel
Ik trek die hele bel kapot zovaak mag je les komen geven hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:gina2003 schreef:Kirst, Gina staat nog niet in je profiel!
Dat kan niet hoor ! Heb ik je pas nog alle foto's gestuurd. en dan staat ze er nog niet eens in !
Rider01 schreef:- Ze staat in muiden, weet niet precies hoe het daar heet..
- Ja ik heb er rekening mee gehouden dat ik niet altijd op m'n ouders kan terugvallen, in eerste instantie worden alle kosten uit eigen zak betaald, maar mocht echt alles misgaan dan pas heb ik m'n ouders.
.
, wens je ook echt een eigen paard toe, maar het is niet zo makkelijk als de meeste ruiters eventjes bedacht hebben, daar zijn genoeg voorbeelden van .. Flevolander schreef:Tja ik reed iets van 8 jaar toen ik Boef kocht, nou ik heb in het begin toch echt wel gemerkt dat ik eigenlijk gewoon een onervaren manege ruiter was en ik heb toen regelmatig zand gehapt. Ik zou het dan ook zeker niet aanraden om met nog geen jaar rijervaring al aan een eigen paard te beginnen..

Echt abnormaal. Sabinee__ schreef:Omdat je als je minder dan een jaar rijdt gewoon nog niet de ervaring hebt om je paard GOED te rijden vind ik . Paard rijden is meer dan erop zitten en rondjes maken .. En die ervaring mis je dan nog..
gina2003 schreef:Ze kan het inderdaad doen, maar er zijn voor nu en in de toekomst dingen die ze zich goed moet bedenken en het is niet meer het jongste paard, ik dacht dat ik ook wel veel rijervaring had, maar een veulen opvoeden en verder rijden nadat ze 1 maand in ingereden, valt wel ffies vies tegen moet ik zeggen, op een eigen paard leer je echt rijden..
Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Omdat je als je minder dan een jaar rijdt gewoon nog niet de ervaring hebt om je paard GOED te rijden vind ik . Paard rijden is meer dan erop zitten en rondjes maken .. En die ervaring mis je dan nog..
Ja klopt. Maar misschien liggen haar wensen/behoefte's wel ergens anders,
en rijdt zij graag alleen maar rondjes. Daarnaast is ze wel bereid om te gaan
lessen, dus om nou het niet aan te raden omdat ze nog maar 1 jaar rij-ervaring heeft... vind ik een beetje onlogisch.
Wel moet ze zich goed bewust zijn van de kosten. Alles goed uitrekenen en
op papier zetten en dergelijke, en dan ook goed. Niet iets wat je in 1 dag doet.
. 
. )
? ))