Altijd kan je bij me terecht
.Melissa, vrijdag is de terugkomdag, weet jij hoelaat we op school moeten zijn, en waar ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.Manon_S schreef:Ik zat zaterdag op Victor en hij is op zich een fijn paard...
Tot ik er af viel.
Marit op Bailey gaf een aantal harde tikken waardoor Chibra schrok, Chibra maakte een aantal bokkesprongen en Victor reageerde hier weer op.
Victor en ik waren lekker op ons gemakkie aan het galoperen en ineens versnelde hij en ging lopen steigeren en bokken allemaal achter mekaar.
Ik bleef een kleine tijd zitten tot hij 1 mega bok gaf en ik op zijn nek belande, ik hing even aan zijn nek en zag zijn voorbenen steeds dichterbijer komen. Echt heel eng!
Toen heb ik los gelaten en viel ik voor Victor, hij ging nog net langs me heen!
Ik viel keihard op mijn nek.
Ik kreeg een zware ademhaling en ik had pijn in mn nek en mn arm (die al eerder was gebroken door een val met Kartouch).
Dus ik maakte me daar een beetje zorgen om, aangezien mijn rechterarm niet volop genezen is was ik bang dat ik het weer had geblesseerd.
Gelukkig voel ik nu niks meer van die arm en heb ik alleen pijn in mijn nek wanneer ik de spieren aanspan.
Bijvoorbeeld als ik mijn nek naar de zijkanten draai om iets te zien of om uit bed te stappen etc.
Voor de rest gaat het wel goed en Victor is nog wel een aardig leuk paardje..
Astor schreef:Thanks Mel voor je lieve berichtje! En een oud klasgenootje wilt waarschijnlijk met me uit dus!
Maar ik zie jou en Clau dan vast wel in noxxKom ik wel even naar jullie natuurlijk!
En Jane is goed wijfie gaan we gezellig keertje samen uit!
Morgen weer even afleiding want ga lekker rijden en heb der super veel zin in want we gaan springen!
Is er misschien iemand die zin heeft om foto's te maken? Mag ook met mijn cammie

!
das een behoorlijke klap Manon!
dan moet er wel iets heel schrikbaarends zijn geweest!

.
. 
Astor schreef:Melanie: Zou het super leuk en lief vinden. Heb je al een tijd niet gezien
Je kan eventueel ook met mij mee rijden dat ik je dan afzet bij bushalte gouwen?
Maar mijn camera gaat zowieso mee dus

! Manon_S schreef:Im going to take a shower!
Astor schreef:Kijk maar even Mel en anders wil ik wel het buskaartje voor je betalen! No problem
Je moet maar even kijken of je zin hebt en of het lukt!