Sas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan dat nu, dat je Najib nog niet gezien hebt!! Ik heb zo'n beetje alle shows van m al gezien . Hij is echt te geweldig gewoon!
Nee nog nooit gezien. Steeds denk ik, ja dat ga ik eens kijken maar op de een of andere manier kom ik nooit verder dan zijn hoofd
Dit verzin je trouwens niet, ik had kaarten besteld voor Comedy Ball na een heel gedoe. Krijg ik net een mailtje dat er nog 2 kaarten voor me klaar liggen bij de melkweg Ik weet het niet hoor Es, maar kaarten regelen moet je dus niet aan Fen en mij overlaten...
Hahahahahaha wat is er nu moeilijk aan kaarten bestellen . Maar ach nu mag je dus kaarten ophalen bij de melkweg . Heb je al gemailt of het dezelfde avond kan?
Jaa, op twee verschillende manieren. Ik had eerst een mailtje gestuurd maar kreeg maar geen reactie. Heb ik vandaag gebeld en ja hoor 2 uur later heb ik een mailtje binnen
Ik heb gister wel soort van sinterklaas gevierd, lekker met warme chocolademelk met malibu erin en een heerlijke chocoladeletter, maar aan cadeautjes doen we niet .