Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ineens heb je een eigen paard
Ik blijf het knap vinden hoe Eef iedere keer weer ziet welk paard gewoon perfect bij iemand past
Miss_Montana schreef:Hahaha dat klopt helemaalIneens heb je een eigen paard
Ik blijf het knap vinden hoe Eef iedere keer weer ziet welk paard gewoon perfect bij iemand past
weet nog precies dat ze op een zondag morgen tegen Anouk zei: " Weet je wat nou leuk zou zijn? Als wij Polly (ja, zo heette BJ toen nog... lang geleden
) aan Josina zouden kunnen koppelen.... " Tja, en toen was het gebeurd 
Miss_Montana schreef:Hahaha dat klopt helemaalIneens heb je een eigen paard
zonder ook maar een woord te reppen over de nieuwe officiele Penny poown!
Voor mij graag appelkruimel met slagroom
. San1978 schreef:Haha, geweldig Mar, van harte gefeliciteerd met je paardenkind. Billy Jean krijgt een mooi leven bij jou, dat is één ding wat zeker is.![]()
![]()
Ik zag trouwens iets te laat dat al eerder bekend was dat Billy Jean is goedgekeurd anders had ik nooit zo'n stom berichtje over Larry King live gepostzonder ook maar een woord te reppen over de nieuwe officiele Penny poown!
Als we dan geen McFlurry krijgen, mogen we dan wel zeggen wat voor taart we willen ?Voor mij graag appelkruimel met slagroom
.