Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:Marieke_ schreef:gelukkig maar dan kan ik nog ff slijmen bij Biz
ja maar heli is eerder hoor!![]()
Ireentjuh schreef:Evita nog eerder(ehh.. een uurtje ofzo
)
vera23 schreef:ja ben ook benieuwd hoe heet zal gaan bi jullieachjoh het is zo de 24e

!
djinnie schreef:Ik ben vandaag niet op stal geweest. Weet iemand op welke dag ik ben met Moonie bij de reading...Me is nieuwsgierig...![]()
Madje: daar wil ik bij zijn, jij op Joepi en dan met Monty Roberts halster. Cool!
Mickey mag wel op Moon rijden, zolang hij geen duiven tegen komt...hahahaha!

madelon31 schreef:Leuke foto's zeg donna vond de sneeuw ook zo leuk.
Melis zat op heli in de bak en donna aan het halster er naast en ze was maar sneeuw aan het eten en op een gegeven moment ging ze ook rollen en melis zat op heli hihi is goed gegaan hoor maar gek paard!!

Op 1 been!

ze stond gister loss met nog eenpaar en toen kwam er een pony tje bij van 1,5 die ze altijd heel erg beschermd
dus kwam er een ander te dichtbij dus ze vloog hem aan... maarja niet met de verwachting dat ie het terug zou doen
oeh pijn dat ze had heel de tijd schudden met er hoofd en geeuwen
dus ging snel kijken kwam er allemaal bloed uit.... en hing een stukkie los
dus maar gelijk de veearts gebeld.
zo lief zijn ze dan
toen toch 2 krammetjes erin geniet was wel heel eng want zit echt net onder de ooglid.
maarja beestje was nog suf dus die ging niet zo snel opzij
dus collin liep ook springend over het erf van pijn in zn voet haha pff lekker begonnen zo het weekend 

!

!
!
!
Xeen schreef:
Tess en ik zouden Foto's maken!
Geen tijd meer voor, Naar mr. Ed geweest!
Komt nog wel!
Anoeska beterschap
Ook moest ik even wat in de Hoven halen en ik loop daar bij de Blokker.....ik kijk...loop verder...NEEEEE....ik terug, JAAAAA daar staat mijn MOUNTAINBIKE...(begin december gejat.
.) ik wist het ineens zeker, Kees gebeld, hij heeft het framenummer opgezocht. Sta ik daar, mijn boodschappentasjes op de stoep, effe die fiets op zijn kop zetten, want het framenummer staat natuurlijk ergens onleesbaar onderop!
Komt er een meneer naar me toe, zeg ik, ja, ik heb een lekke band. Zegt die man: ik wil hem wel plakken....maar ik kan het niet!
Zo erg!Knap stinkmodder van zo'n mooie en ook dure fiets.