Anders moesten we maar eens hulp inschakelen.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anders moesten we maar eens hulp inschakelen....

Op Manda, dat is ook grappig.
Dat paard doet alles goed (Al deden we wel alles in stap
)
Maar toen hadden we Rianne en Brammetje nog in de groep
Er komen weer dingen boven...
Dan hoef je ook niet naast elkaar.... Al kan dat weer heel goed met Man en Koos!

). Voor het feit dat ik me niet zo lekker voelde ging het nog wel redelijk goed... Galop kon ik eindelijk is gewoon op de hoefslag doen... Ik maak vorderingen met hem
. Al ging het nog niet zo als het zou moeten maar ja....
. Guus was eindelijk rustig
. Maar ja toen moest ik juist weer op een hoger tempo rijden
.
Pablo wilde wel lopen, vooral in draf, galop was hij wel heerlijk rustig en zelfs middengalop deed ie.
. En guus had het bij dat kruisen ook te druk met iedereen boos aankijken en dan vertraagde die ook weer
. De mafkees....
Ze was een soort druk, ik moest haar steeds terugrijden en ze zit gewoon voor geen meter, ze heeft een rotzadel en een irritant hoofd. Met halthouden zat ze op mijn schoenen te kwijlen, dat was dan wel weer grappig. Gelukkig gingen we daarna caroussel doen, dat was leuk
Fenna en ik reden voorop, en waren beide ons paard aan het inhouden om de ander een plezier te doen. Ik dacht dat Fen Gingers normale tempo niet bij kon houden, dus ging ik maar beneden tempo rijden, maar dat vond Fen dus niets
Wel heel erg gelachen weer
En ik moet zeggen, wij deden het wel errug goed voorop
Zonder been doet Guus niet veel