Kijken of ik er nog wat asfalt af kan schrapen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Met paarden van onszelf of daar huren ??
xan schreef:Ik ga ook mijn bed opzoeken, maar eerst ff mijn knie weer schoonmaken.
Kijken of ik er nog wat asfalt af kan schrapen.

Tytje schreef:xan schreef:Met paarden van onszelf of daar huren ??
Met onze eigen paarden!
Tytje schreef:
rockoo schreef:He dat rijden dat menen jullie toch niet he. We moeten werken.

z'n laatste dag? Is er nog wat gedaan voor hem of zo? xan schreef:Met paarden van onszelf of daar huren ??
Met onze eigen paarden
Zal dat in mijn geval wel een goed idee zijn ???????
meelen schreef:Zeg, was vandaagz'n laatste dag? Is er nog wat gedaan voor hem of zo?

meelen schreef:Evt. ideeën maar niet on-topic doen. Hij wil nog wel eens meelezen.
winnitou schreef:Had vanavond weer menles. Leuk hoor zo'n Fries voor de kar. Dit keer met Tinus rondgereden.
Gaat iedere week vooruit en het wordt ook steeds makkelijker om te doen.

winnitou schreef:Had vanavond weer menles. Leuk hoor zo'n Fries voor de kar. Dit keer met Tinus rondgereden.

LIQUITA schreef:Hoi...zijn er nog nachtbrakers actief?
xan schreef:Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk..........![]()
![]()
![]()
Morgen komt mijn taartschep terug naar huis !![]()
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Had vanavond weer menles. Leuk hoor zo'n Fries voor de kar. Dit keer met Tinus rondgereden.
Leuk....kan Napoleon eigenlijk ook voor de kar?

winnitou schreef:Van de instructeur mag ik hem meenemen. Hij wil ook wel eens met hem aan de gang. Nap heeft al voor de kar gestaan (paardetram en koetsen)
Ga nu eerst zelf verder met longeren, maar nu met 2 lijnen. Moet alleen een nieuwe longeersingel/schoftstuk hebben. Want mijne heeft Nap met zijn krachten flink gemold. De ringen sprongen eraf. En om het te laten maken ben ik volgens mij ook aardig wat geld kwijt.
Het longeren met 1 lijn ging vanmorgen trouwens wel goed. De rechterkant gaan flink vooruit.
. Ik denk idd dat je dan net zo goed een nieuwe longeersingel kan gaan kopen.
morgen weer vroeg dag!!!