Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Is de manege dan zo dusdanig achteruit gegaan?
Sabinee__ schreef:Is de manege dan zo dusdanig achteruit gegaan?
Dat de gedachte gang op de manege apart is, is denk ik vooral meer op gaan vallen omdat we allemaal ouder worden
Denk dat het wel super leerzaam voor jou en Ringo is. Maar als je indd KNHS wedstrijden kunt springen op andere maneges en je voelt je daar prettiger bij is dat ook een goede optie natuurlijk
Je mist alleen wel onze gezelligheid hoor
Dus kom maar wel kijken!
Iriis_ schreef:Ik vind het jammer dat je geen wedstrijden meer komt rijden Kirs! Vond het altijd gezellig met je en de woensdag avond groep vraagt er ook telkens naarDenk dat het wel super leerzaam voor jou en Ringo is. Maar als je indd KNHS wedstrijden kunt springen op andere maneges en je voelt je daar prettiger bij is dat ook een goede optie natuurlijk
Je mist alleen wel onze gezelligheid hoor
Dus kom maar wel kijken!

Kirsten_S schreef:Haha. Ja dat was echt het enige nog waarom ik wou blijven ,de gezelligheid was altijd zo leuk! Ik kom snel weer langs om jullie te zien springen
Wellicht wel nog knhs springwedstrijd op de manege maar ik bedoelde meer de onderlinge. Dat bedoelde ik ook in mijn berichtjes dat ik niet meer eerlijk vind gaan (zacht uitgedrukt) en er niet aan bij wil dragen. De faciliteiten zijn top geworden, daarvoor ga ik graag gauw terug.
Sabinee__ schreef:Zat laatst te denken dat we misschien bij volgende topic de titel kunnen aanpassen..
Niemand rijd meer bij RSVA zo'n beetje.
Hebben we misschien ook iets meer 'privacy', worden we niet zo snel gevonden als mensen RSVA Almere in tikken..
Goed idee!
Maar we zijn nog even aan het nadenken hoe we het willen, want we willen er mijn naam op en misschien met een logo. Alleen we weten nog niet hoe en waar..
Melanie_B schreef:Ja alleen het hout moet je af en toe olien dus daarom is het lastig als je het gaat bestickeren. En opzich kan het idd wel hoor..Maar we zijn nog even aan het nadenken hoe we het willen, want we willen er mijn naam op en misschien met een logo. Alleen we weten nog niet hoe en waar..
Willen jullie er echt een bedrijfje mee beginnen?

Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Ja alleen het hout moet je af en toe olien dus daarom is het lastig als je het gaat bestickeren. En opzich kan het idd wel hoor..Maar we zijn nog even aan het nadenken hoe we het willen, want we willen er mijn naam op en misschien met een logo. Alleen we weten nog niet hoe en waar..
Klinkt gaaf! Waarom wil je je naam en een logo op je trailer?Willen jullie er echt een bedrijfje mee beginnen?
En voor de rest sluiten we nog niks uit.