Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ja ik heb er toestemming voor
) Sabinee__ schreef:Super Jiska!
Wat is er gebeurt Kirsten?
Buitenrit was niet echt een succes.. De grond is kei en kei hard dus kon alleen stappen, en Rock had echt moeite om niet te struikelen op het gras.
Ben zelfs halverweg afgestapt om er naast te gaan lopen, had het ijskoud van het stilzitten, en kon niks anders bedenken om warm te blijven..

Je ehtb bijvoorveeld Thermo Rijlaarzen van Horze:Astor schreef:Goede avond!
Ik was vandaag vroeg thuis dus ben vanmiddag nog lekker naar stal geweest ipv vanaaf
Heb 35 minuutjes op Az in de binnenbak gereden en het ging lekker! Ze was best relax en ontspannen!
Zelf een paar galopjes gedaan en daar wilde ze ook mooi een stuk meer ontspannen dan de vorige keer.
Reed vorige keer in de buitenbak en toen was het 1 bonk spanning in galop
Maar nu binnen was ze best relax waardoor ze netjes wilde ontspannen. Dus een lekker ritje vandaag
Heb alleen wat minder nieuws.. Sky is net opgehaald door zijn nieuwe baasjes! Jennifer heeft toch de knoop doorgehakt.
Aan de ene kant super jammer want vind Sky echt geweldig. Maar aan de ene kant fijn omdat Jen nu een zorg minder heeft.
Sabine, Jammer dat je buitenritje niet zo'n succes was vandaag. Maar de grond was erg hard inderdaad en logisch dat je het koud krijg van stil zitten..
Maar waar rijd jij dan 'buiten'? Zoveel mogelijkheden om daar buiten te rijden zijn er toch niet echt?
. Voelt zeker weer lekker om na lange tijd weer zo ontspannen te rijden.
.
.
Lekker zeg
. Astor schreef:Gina, Jammer dat je niet lekker hebt gereden woensdag op Dunja. Maja je kan niet altijd op de paarden naar keuze zitten...
Maar vind wel opvallen dat een aantal mensen soms worden voorgetrokken en dat vind ik nou jammer.
Want ik vind dat iedereen gelijk is en gelijke kansen verdient maja.. Je komt vast wel op een leuk paard!
.
.