Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leon heeft wat dat betreft ook het trouwen daar helemaal los van staan (wilde ook niet met de paarden op de foto, maar dat ga ik gewoon lekker wel doen
). Puk blijft ook thuis met oppas met de bruiloft, maar die zou ik ook niet mee kunnen nemen. Die wil het liefste in me kruipen en dat is niet altijd handig en drukte kan ze ook niet zo handelen
.
.
.
.

. Dan staat de receptie/borrel op de planning.
Ik heb de mijne ook nog steeds hangen! Welke datum trouw je ook alweer?

Voordeel is dan weer wel dat het (waarschijnlijk) lekker rustig is!
). Vind het ook wel erg leuk, gewoon een dag zo'n mooie jurk (nou ja twee dagen want ga daarna nog een keer in jurk op Shaggy.... ).
. Gewoon gezellig borrel/receptie idee. Leon en ik zijn allebei niet van het dansen en harde muziek. We willen liever gewoon dat iedereen gezellig kan kletsen en dat er een hapje en drankje aanwezig is. Mijn collega gaat ook trouwen ergens in september en die hebben een feest waar zo'n 150 man komt
, dat zou echt niks voor mij zijn..... Wij hebben zo'n 25 daggasten geloof ik en 's avonds dan nog wat avondgasten erbij maar ook niet te gek. Zou heel stal uit kunnen nodigen en mn collega's enz enz enz maar dat zijn dan toch mensen die het alleen maar zien als een groot gratis zuipfestijn ofzo (aantal dan).
. De jurk van mijn moeder heeft altijd bij ons in de verkleedkist gelegen, die heb ik ook nog vaak aan gehad
. Denk dat die van mij gewoon een mooi plekje in de kast krijgt zodat ik er nog af en toe naar kan kijken
.
. Ik heb vanavond weer springles, ben benieuwd of Shaggy zn turbo weer gaat aanzetten of dat ie een keer zich gaat gedragen
.
. Kon echt heel fijn verruimen en verzamelen en dan weer verruimen. En liet sommige stukjes ook echt los van voren dat ie niet meer zo op mn hand hangt maar zich ook niet weer vast zet. Zit nog in dubio of ik over twee weken nog ga starten of dat ik die even over sla
.

. Nog een redelijk jong ding waarschijnlijk dus
. Aad heeft de laatste tijd wel wat met jonge paarden geloof ik (of heel oud als ik het zo hoor
).
.