Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:50

Ga je de paarden niet in de uitnodiging verwerken?

Vanwaar Katwijk? ben je daar geboren?
BBQ doet het altijd goed en de Zeemeeuw heeft leuke arrangementen. Wij zijn daarop afgehaakt omdat Jock niet naar binnen mocht, kun je als het minder weer is ook binnen BBQ'en?

Heb je zo'n grote jurk? Heb je trouwens al een fotograaf? wij hadden een fotograaf die heel betaalbaar was... dus als je de details wil hebben hoor ik het wel!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 16:08

Ik klaag al een jaar om een foto met de paarden en Puk en ons tweeën maar die gaat er ook niet komen geloof ik :P. Leon heeft wat dat betreft ook het trouwen daar helemaal los van staan (wilde ook niet met de paarden op de foto, maar dat ga ik gewoon lekker wel doen :')). Puk blijft ook thuis met oppas met de bruiloft, maar die zou ik ook niet mee kunnen nemen. Die wil het liefste in me kruipen en dat is niet altijd handig en drukte kan ze ook niet zo handelen :P.

De BBQ staat sowieso binnen bij de Zeemeeuw, bij mooi weer gaan de openslaande deuren open en kunnen we ook op terras zitten. Wordt dan een deel voor ons afgezet.

Mijn jurk is wel echt een wijduitlopend model, niet de grootste van degene die ik gepast heb maar de onderkant is best groot ;).

Snap idd dat jullie afgehaakt zijn als Jock niet mee mocht. Die gaat bij jullie met alles mee natuurlijk :).

En vriendin van mij gaat de foto's maken, die doet ook een fotografie opleiding dus dat gaat helemaal goed komen ;).

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:14

Foto's met de dieren is zo leuk! gewoon je zin doorzetten hoor!
Een hond die in je kruipt is id niet zo handig net zo min als eentje die wat adhd is.
De bbq bij de Zeemeeuw is natuurlijk zo'n soort buffet wat binnen staat (hebben ze wel slim gedaan).
heb je ook iets van een band / DJ?
Ben nu wel benieuwd naar je jurk! is het een strapless jurk? Heb je een sluier of juist niets? :+ :+

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:17

Whaha Antoinette. Je bent bijna enthousiaster dan Es :+

Klinkt goed allemaal hoor!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 19:50

Het is een strapless en heb geen sluier. Wel over getwijfeld maar toch weer niet. Maar jullie zijn welkom om m 's avonds te komen bekijken hoor ;). Dan staat de receptie/borrel op de planning.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:09

Haha Sas bruiloftplanning is zooooo leuk wanneer ga jij trouwen :+

Ik kom je s'avonds heel graag even bewonderen! Ben gek op trouwjurken :o Ik heb de mijne ook nog steeds hangen! Welke datum trouw je ook alweer?

Sas rijden vanavond?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:26

Antoinette komt graag in haar eigen trouwjurk. Goed excuus om hem nog een keer aan te doen :P

Trouwen hoeft niet van mij. En zo'n groot feest erbij al helemaal niet :')

Nee, sla even over vanavond, omdat we zondag gaan :)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:30

Neee Sas dat kan toch niet, jurk nog een keer aan!
Ik wilde ook niet trouwen totdat Gijs het vroeg heb ik eerst 2 weken moeten denken haha

Lekker ons ritje zondag, zin in!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:56

Hahaha, dat moet vast ook enthousiast geklonken hebben. Maar daarna ben je dus helemaal omgeslagen ;)

Hopen dat het weer een beetje aardig is zondag. Hoorde tot nu toe niet veel goeds geloof ik.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:21

Nou ik was eigenlijk heel erg verrast omdat Gijs ook altijd zei dat hij trouwen onzin vond!

Voorspellingen zijn inderdaad bagger :( Voordeel is dan weer wel dat het (waarschijnlijk) lekker rustig is!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 08:23

Leon wilde altijd al heel graag trouwen en had daar ook echt een beeld bij, ik helemaal niet eigelijk (nou ja op de mooie jurk na dan :P). Vind het ook wel erg leuk, gewoon een dag zo'n mooie jurk (nou ja twee dagen want ga daarna nog een keer in jurk op Shaggy.... ).

Het wordt bij ons 's avonds ook geen heel groot feest hoor :P. Gewoon gezellig borrel/receptie idee. Leon en ik zijn allebei niet van het dansen en harde muziek. We willen liever gewoon dat iedereen gezellig kan kletsen en dat er een hapje en drankje aanwezig is. Mijn collega gaat ook trouwen ergens in september en die hebben een feest waar zo'n 150 man komt :wow:, dat zou echt niks voor mij zijn..... Wij hebben zo'n 25 daggasten geloof ik en 's avonds dan nog wat avondgasten erbij maar ook niet te gek. Zou heel stal uit kunnen nodigen en mn collega's enz enz enz maar dat zijn dan toch mensen die het alleen maar zien als een groot gratis zuipfestijn ofzo (aantal dan).

Ze zeggen ook wel is dat je je jurk kan gebruiken om het ledikantje mee te bekleden als je kinderen krijgt, dat zou ik echt zo zonde vinden :=. De jurk van mijn moeder heeft altijd bij ons in de verkleedkist gelegen, die heb ik ook nog vaak aan gehad :'). Denk dat die van mij gewoon een mooi plekje in de kast krijgt zodat ik er nog af en toe naar kan kijken :D.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:21

Nog niet naar de voorspellingen van zondag gekeken....
Leuk al die voorbereidingen es! Straks lekker genieten op de grote dag!
Leo mocht gister op je vriend sas! We zouden springen, maar dat ging niet door een is verplaatst naar volgende week..... Nog een les tegen die ellendige hindernis aankijken.... Wel heerlijk gereden op Anouk!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 11:41

Nog steeds niet over het springen is ellendig heen :P. Ik heb vanavond weer springles, ben benieuwd of Shaggy zn turbo weer gaat aanzetten of dat ie een keer zich gaat gedragen :').

Gister wel fijn gereden met m, hij schudde nog wel af en toe met zn hoofd maar hij bokte gelukkig niet meer ;). Kon echt heel fijn verruimen en verzamelen en dan weer verruimen. En liet sommige stukjes ook echt los van voren dat ie niet meer zo op mn hand hangt maar zich ook niet weer vast zet. Zit nog in dubio of ik over twee weken nog ga starten of dat ik die even over sla :).

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:46

Leuk, al die plannen maken, Esther! Ben ook wel benieuwd naar je jurk! En ik ben ook wel benieuwd wat paard ervan vindt, lijkt me wel heel gaaf voor op foto's met je paard en jurk!

Jammer dat jullie volgende week als nog gaan springen met de les. Vooral op de Aad manier vond ik er niet zoveel aan.

Ik heb mijn eerste nachtdienst gehad, beviel me op zich wel, ben nog aardig wakker, straks nog maar ff paar uurtjes proberen te slapen. Enige grote nadeel vond ik al die files vanochtend, A27, vervolgens gewoon verder op de A2. En de files vooral niet noemen op nieuws. Uur over gedaan om bij breukelen te komen. Vervolgens in half uur vandaar via N201 naar huis kunnen rijden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 12:47

Leuk he files, die van mij worden ook nooit genoemd (A13.....).

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:51

Om 7u zegt mijn collega doodleuk: kijk op internet staan nog geen files. Nou bij de eerst volgende afslag was het raak. Ik kan meerdere routes vanaf utrecht kiezen, had ook A12, N11, N207 kunnen pakken. Zonder file is A2 - A9 - A4 snelst. Bij afrit van N201 begonnen de bordjes al, toen maar afrit genomen. Tomtom was compleet verdwaald, die kent die weg nog niet overal.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:30

Je moet je jruk niet verknippen hoor dat is zonde! Ik kijk af en toe ook nog wel eens naar mijn jurk, is gewoon leuk om te houden.

Milou, Anouk kan echt super springen dus als er 1 paard is waar je het op zou kunnen proberen is zij het wel! Heb je de nieuwe paardjes ook gezien?

Zondag wordt volgens de voorspellingen 5 graden met een buitje dus hopelijk lekker rustig op het strand en niet te veel plu's!

Es klinkt alsof het wel beter ging met rijden? Als het goed voelt zou ik lekker starten want dan kun je die nare 'laatste keer' achter te laten.

Nachtdienst lijkt me echt bagger, Gijs werkt ook alleen nachten en als ik af en toe zie (icm jetlags) hoe die eruit ziet.. als een zombie! Gijs heeft jou plekje ingenomen Wen (niet in onze groep maar met jou afzegging kwam er een paardje vrij).

Files zijn gewoon.... ruk.. Ik ga tegenwoordig 10 minuten eerder weg in zowel de ochtend als de middag en dat scheelt gewoon een half uur reistijd.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:13

Heb de nieuwe paardjes gezien. Mijn teen heeft ook kennis gemaakt met Eros......
Die ander is echt een schatje, maar moet echt wennen, eet ook weinig en kwam vanmiddag bijna over de stal heen zetten.....
Wat een baggerweer trouwens, hoop echt dat het zondag beter is!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:18

Is Eros dat oudje?

Mijn moeder heeft vroeger wel een wieg laten maken van haar trouwjurk. Heel eerlijk gezegd zou ik het super zonde vinden om zo'n ding te kopen :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:25

Zijn weer 2 feestnummers dus.. niet direct inzetbaar neem ik aan? Heb je een blauwe teen?
Ik duim ook voor zondag!

Bedoel je die oude Fjord Sas? dat is Heidi.
Ja ik zou het ook zonde vinden om mijn trouwjurk te verknippen!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:38

Ik bedoelde echt aanschaffen. Duur kreng voor een dag :P

Ooo, zijn er weer twee nieuwe? Wat voor soort?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:51

Ja, er zijn weer twee nieuwtjes. Hebben voor de kar gestaan, maar volgens mij niet echt onder het zadel ingereden/doorgereden. Op zich lief, alhoewel Eros (vos ruin) al gezellig zijn achterbeentjes op tilde.
De merrie is nog niet gewend. Mooi ding maar heel zenuwachtig.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 08:12

Als het KWPN is dan is Eros 6 jaar geworden dit jaar ;). Nog een redelijk jong ding waarschijnlijk dus :P. Aad heeft de laatste tijd wel wat met jonge paarden geloof ik (of heel oud als ik het zo hoor :')).

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 08:49

No comments.....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 09:56

Hahahaha duidelijk :P.

Shaggy ging trouwens dinsdag inderdaad wel weer lekker met rijden alleen gister met springen was ie wel weer heel dwars. Wilde gewoon niet nageven, pakte bit vast en wist zelfs een keer het bit te draaien (hoe die dat nu weer doet......). Vandaag heeft ie een dagje vrij en morgen weer les.... Ben benieuwd!