Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:wat is dat? voordroog
hij zag een vogeltje
spettertjuh schreef:Irene, wat ziet Yade er goed uit zo in de sneeuw en is Jolly, de Jolly van Aniek? Wat doet zij daar bij jou dan?
Wel een vosmerrie met een bles en ze lijkt er qua karakter ook wel wat op
Op sommige foto's heeft ze inderdaad best wel een beetje van Evita weg. Ireen_ schreef:spettertjuh schreef:Irene, wat ziet Yade er goed uit zo in de sneeuw en is Jolly, de Jolly van Aniek? Wat doet zij daar bij jou dan?
Nee, dit is een andere JollyWel een vosmerrie met een bles en ze lijkt er qua karakter ook wel wat op
![]()
Yade is helemaal gek op haar, is wel grappig want op het land trok Evita ook erg naar haar toe. Dat ze uit zo veel paarden hetzelfde vriendinnetje hebben.
Bij jou ligt er ook een berg sneeuw zeg Anita!!
Wat heeft Mandy zo'n heerlijke relaxte blik in haar ogen zegOp sommige foto's heeft ze inderdaad best wel een beetje van Evita weg.
AnitaJoeri schreef:gekookte patat?????????????????????????/
nataschamarc schreef:ja kaar daar baal ik ook van maar dan moet ze maar binnen blijven.
ze loop wel de stal uit en het gangpad op en daar daait ze dan ook en dan loop ze terug naar stal
spettertjuh schreef:nataschamarc schreef:ja kaar daar baal ik ook van maar dan moet ze maar binnen blijven.
ze loop wel de stal uit en het gangpad op en daar daait ze dan ook en dan loop ze terug naar stal
Dan houdt het gewoon op en moet ze maar wachten totdat het gaat dooien maar dat zijn er meer onder ons denk ik........... haha