Oeps. Kwam er vanavond (tijdens de les) achter dat we volgende week om half 10 's ochtends les hebben . I.v.m Hemelvaartsdag ofzo. Dan kan mijn vriendin denk ik toch niet komen.
Paard is (in stal) op mijn voet gaan staan . Heb nu een blauwe, dikke en bebloede teen.
Mooi zo veerle! En irene, zo vroeg is dat toch niet?! Wel balen van je teen! Hoe gaat t daar nu mee?
_Irene11_
Geplaatst: 07-05-10 09:42
Voor mij wel, op een vrije dag Hij is nog steeds blauw.
xApple
Geplaatst: 07-05-10 10:11
Ik wil je niet bang maken, maar toen Kyra 2x achter elkaar op mijn teen ging staan was mijn nagel ook helemaal stuk en bloederig enzo en nu na een maand is het nog niet goed genezen
Vandaag ga ik weer naar mn eigen huis. Had een weekje op het huis van mn collega gepast die was met vakantie. Heerlijk zo'n eigen huisje.
Ik vind half 10 ook best vroeg hoor haha. Maar vind het ook wel lekker af en toe, dan ben ik gewoon om 12 uur weer thuis en dan is Koos al helemaal gedaan.
Oh dat is niet best van je teen! Maar even goed in de gaten houden denk ik..
_Irene11_
Geplaatst: 07-05-10 10:57
StillAngel
Geplaatst: 07-05-10 12:47
Yentle was tóch al ingedeeld maar ja toen mocht ik op oude vertrouwde Bommel, ook goed maar heel anders haha Foto's staan op mijn hyves, stuur maar even een pb tje daarvoor, hoef niet allemaal onbekende bokt mensen die me toevoegen