ik dacht dat ik vallie ha gekocht ( whaha nee grapje )
jaaa vet mooie nieuwe aan winst FRONTRIEM
Ik schreeuw altijd door de klas in paats van me vinger op te steken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik dacht dat ik vallie ha gekocht ( whaha nee grapje )
jaaa vet mooie nieuwe aan winst FRONTRIEM
Jane_ schreef:IK WEET HET OOK STEEKT NOG DRIFTIGER HAAR VINGER OP

DenK4ever schreef:Jane_ schreef:IK WEET HET OOK STEEKT NOG DRIFTIGER HAAR VINGER OP
Maar ik ben groter dus mijne is hoooooger
HEUS!

? 

Astor schreef:Wie wilt zaterdag met mij uit?
Je mag ook blijven slapen als je wilt =)

Anders wilt iedereen mee

Als je maar wel weet dat ik altijd voor je klaar sta, om wat het ook mag gaan.. en dat ik van je hou, en het heel knap vindt hoe jij hier mee omgaat, zonder je ouders. Echt... top.. het is hartstikke moeilijk maar kijk eens naar hoe jij bent geworden! een hartstikke leuke, knappe meid die ondanks dit grote verdriet -wat nooit weg zal gaan- kan genieten. Kijk naar wat je bent geworden. Je bent een topper, en ik weet zeker dat je ouders trots op je zijn! En zo af en toe eens naar je zullen kijken, vanuit daar boven.
Kom ik wel even naar jullie natuurlijk!
Melanie_B schreef:Melissa wat erg van je vader zeg!
Op zo'n jonge leeftijd je ouders verliezen.. men..
dat mag niet! Das oneerlijk!
Vind het echt heel moeilijk voor je.. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen..Als je maar wel weet dat ik altijd voor je klaar sta, om wat het ook mag gaan.. en dat ik van je hou, en het heel knap vindt hoe jij hier mee omgaat, zonder je ouders. Echt... top.. het is hartstikke moeilijk maar kijk eens naar hoe jij bent geworden! een hartstikke leuke, knappe meid die ondanks dit grote verdriet -wat nooit weg zal gaan- kan genieten. Kijk naar wat je bent geworden. Je bent een topper, en ik weet zeker dat je ouders trots op je zijn! En zo af en toe eens naar je zullen kijken, vanuit daar boven.
Melanie_B schreef:Melis ik ga zaterdag ook uit.. Met clau enz.. Misschien kunnen we samen het een en ander regelen?
Vandaag hele dag op stal gewerkt.
Paar paarden gelongeerd.. en veel paarden op & af gezadelt.
Er waren er 2 ziek, dus we hadden 't hartstikke druk.
Was weer leuk!
Ben nu weer thuis, we zijn hier nu met z'n 4e.. zo chinees eten
Waarschijnlijk ga ik over 2 weken er weer heen..
!

Astor schreef:Kirsten, ik wordt er helemaal verlegen van als je dat zegt. Echt super lief gewoon.
Bedankt Emma maar ik moet gewoon stage lopen donderdag

Astor schreef:Weet ik niet Emma, is verschillend. Dus zou niet weten hoe laat ik klaar ben.
Ik wil echt een keer een reading doen, want ik ben zo benieuwd of mijn ouders vinden dat ik hhet goed doe.
En trots op me zijn met wat ik doe etc. Ga nu gelijk even iemand pben erover
Maar zonder de steun van jullie was het ook allemaal niet gelukt!!

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Melissa wat erg van je vader zeg!
Op zo'n jonge leeftijd je ouders verliezen.. men..
dat mag niet! Das oneerlijk!
Vind het echt heel moeilijk voor je.. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen..Als je maar wel weet dat ik altijd voor je klaar sta, om wat het ook mag gaan.. en dat ik van je hou, en het heel knap vindt hoe jij hier mee omgaat, zonder je ouders. Echt... top.. het is hartstikke moeilijk maar kijk eens naar hoe jij bent geworden! een hartstikke leuke, knappe meid die ondanks dit grote verdriet -wat nooit weg zal gaan- kan genieten. Kijk naar wat je bent geworden. Je bent een topper, en ik weet zeker dat je ouders trots op je zijn! En zo af en toe eens naar je zullen kijken, vanuit daar boven.
Precies! Je bent echt een voorbeeld geworden voor een heleboel mensen! Jij laat zien wat doorzetten echt betekend!