Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!
! Ze is wat magerder, maar ze glimt echt lekker! Ze was echt blij om terug te zijn!
. Frans was op concours dus zelf gereden. Ze liep veel beter nu, en meer ontspannen op rechts. Daarna weer schoongemaakt, maar had niet veel zin aangezien de wei al modderig was. Zal morgen best zwaar zijn om een heel uur te rijden. Denk wel dat ze eerder stopt dan. Maaikeee schreef:Haloo!
Ik ben der ook weer!
SUPER lekkere vakantie gehad!!
Eerst Italië, wel lang rijden, maar we kregen der heerlijk weer voor terug, Florence, Siena en nog meer dingen bezocht,
en lekker genoten van de zon natuurlijk, én van lekker italiaans eten!
En daarna nog lekker weekje aan de middelandse zee in frankrijk, daar onder andere naar Monaco geweest,
naar een parfumfabriek(lekker!), gewaterfietst in heel mooi gebied, wat je beetje kunt vergelijken met de Grand Canyon, echt gaaf!
En heerlijk naar zee natuurlijk!
Ik zet nog wel paar fototjes neer!
Haha ik heb niet echt zin alles bij te lezen, dus kan iemand ff een update geven, wat heb ik gemist?

!Maaikeee schreef:Haloo!
Ik ben der ook weer!
SUPER lekkere vakantie gehad!!
Eerst Italië, wel lang rijden, maar we kregen der heerlijk weer voor terug, Florence, Siena en nog meer dingen bezocht,
en lekker genoten van de zon natuurlijk, én van lekker italiaans eten!
En daarna nog lekker weekje aan de middelandse zee in frankrijk, daar onder andere naar Monaco geweest,
naar een parfumfabriek(lekker!), gewaterfietst in heel mooi gebied, wat je beetje kunt vergelijken met de Grand Canyon, echt gaaf!
En heerlijk naar zee natuurlijk!
Ik zet nog wel paar fototjes neer!
Haha ik heb niet echt zin alles bij te lezen, dus kan iemand ff een update geven, wat heb ik gemist?
! Nou dan kom je hier in dit pisweer 

Maaikeee schreef:Haha jaa we kwamen heerlijk in de regen terug, terwijl we boven de 30 graden 'gewend' waren!
Maar het wordt wel lekker weer aan het eind van de week hier ook, dus das mooi!
Jullie nog lekker gereden?
Mel hoe was jou vakantiee?
! 

echt zin in !
(H)