Ik heb mijn koetsiersbewijs goedkoop gehaald, volgens mij iets van 160 euro 100 euro + kosten voor SRR, die hbo betaalde toen de lessen, ik alleen de kosten voor SRR en om daar een week intern te zitten. Ik had van te voren al geoefend toen. Als je wil oefenen, denk vast dat je van M. wel eens met Mazzel mee mag. Es, ik weet niet, maar doet Jan Maiburg of Marian de Ruiter het koetsiersbewijs niet rond noordwijkerhout?
Ergens in Noordwijkerhout schijn je ook het te kunnen halen ja.... Maar dr was een man die niet echt vriendelijk was en nogal overhoop lag met veel examinators (die jou daarom laten zakken). Ik ga nog even zoeken . Het lijkt mij ook wel wat om gewoon dat intern te doen ja.... Dat je een weekje of twee bezig ben en dan examen hebt. Is wel wat voor van de zomer...
In Zoetermeer hadden ze ook een stal, maar dat is gelijk zo ver weg...
We zijn vandaag nog met de kar weggeweest . Maar ja op en aftuigen heeft ook niet zoveel zin... Als het een ander tuig is dan waar je het mee gaat leren moet je het weer anders doen . Zij heeft een ideaaltuig ofzo.
Valt op zich mee, als je met op en aftuigen ook leert, welke volgorde enz je alles hoort te doen, ik heb er wel veel profijt van gehad dat ik vaak met mijn pa mee ging mennen en dan op/aftuigen en in/uitspannen en na tijdje ook rustig aan rijden op de plekken waar het kon en steeds meer rijden eigenlijk en toen heb ik mijn koetsiersbewijs pas gehaald.
Ik uhms... heb wel vaker gement en ingespannen, maar ik ben er niet zo'n held in. Al die riempjes
Vandaag trouwens op stal een heuse operatie bijgewoont. Er werd een lammetje geboren via de keizersnee. Zo even op een tuintafeltje, plaatselijke verdoving, veel ontsmettingsspul en snijden maar. Wel erg gaaf om te zien.
Gaan jullie trouwens in de tijd dat ik weg ben eens netjes 79 pagina's volschrijven . Moet toch te doen zijn in twee weken.... Dan krijgen jullie van mij taart (hebben we eindelijk een meeting ).
Dan moeten we wel veel schrijven, ik weet niet waarneer jij weg ben. Ik heb het komende week ook lekker druk, elke dag tot 17.30 les en als goed is dan het weekend richting de Ardennen.
Ja vond ik ook. Dennis had een flutdate En ik moet toegeven dat over die kalender van Valerio ook beter was nagedacht. Dennis deed maar wat, en maand december kon echt niet (Alleen daarom vonden ze zijn kalender zeker beter )