En Madje, je schijnt er ook prima mee te kunnen rijden
Dat ga ik nog wel een keertje testen met Bizzie, maar jij mag ook de primeur met Donna hoor
Ga ik wel foto's maken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat ga ik nog wel een keertje testen met Bizzie, maar jij mag ook de primeur met Donna hoor
Ga ik wel foto's maken
AnitaJoeri schreef:mag ze ook op joepi doen daar heeft ze toch al ervaring mee
Madje wanneer wil je het gaan proberen??
madelon31 schreef:Ga stofzuigen boven en dan beneden en dan ben ik helemaal klaar voor de bezichtiging! pfff wat een werk altijd zeg!
madelon31 schreef:o kan dat?? zal wel makkelijk zijn en dan allemaal een bod doen dan ben ik er snel van af![]()
madelon31 schreef:Nou ik kan zaterdag en zondag dus wil het best 2 dagen proberen![]()
![]()
![]()
En als je er niet mee rijd, wat kan je er dan mee???
Citaat:Het trainings halster ontworpen door Monty Roberts himself!
Monty Roberts Dually halster is een zwaar kwaliteit halster, ontworpen speciaal om het paard een duidelijk signaal te geven om te stoppen en de aandacht op je te vestigingen.
Het halster is er in drie kleuren die elk de maat aangeven.
AnitaJoeri schreef:ja hoor dat mag,als het niet werkt om ermee te stoppen ,moet je Madje wel voor me filmen hoor,want ik kan het niet zien als ik werk haha
Dit moet uiteraard worden vastgelegd
hihi Madje, hoelaat wil je het gaan testen dan???? want dan zorg ik natuurlijk dat ik helemaal klaar sta
madelon31 schreef:Nou daar smsen we dan nog wel even over oke!!!![]()
![]()
![]()
![]()
vera23 schreef:Ik zie hem weer
vera23 schreef:ze had helaas geen tijd .. maar ze belt me van de week als ze weer naar vlaardingen komt en dan komt ze langs
achjoh het is zo de 24e

Marieke_ schreef:gelukkig maar dan kan ik nog ff slijmen bij Biz
(ehh.. een uurtje ofzo
)