Dj69 schreef:Pebbs schreef:wat is er gebeuurrrdd????
de zon scheen![]()
![]()
![]()
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chocolaaaaa
Romana01 schreef:Ik voel me een moordenaar![]()
Tommy kwam aanlopen met een innieminnie jonkie musje in zijn bekje. Schrok me rot. Dus ik direct kijken of die nog leefde en het leefde ook nog min of meer. Was helemaal aan het stuiptrekken. En toen heb ik besloten dat Tommy het maar moest afmaken. Want ik dacht voordat ik de dierenambulance te pakken had en ze er waren. Hij al dood was of heel lang moest lijden... en ik denk dat die te jong was om het te overleven. Maar ik voel me nu echt rot..
), dan lijden, toch?
Romana01 schreef:Ik voel me een moordenaar![]()
Tommy kwam aanlopen met een innieminnie jonkie musje in zijn bekje. Schrok me rot. Dus ik direct kijken of die nog leefde en het leefde ook nog min of meer. Was helemaal aan het stuiptrekken. En toen heb ik besloten dat Tommy het maar moest afmaken. Want ik dacht voordat ik de dierenambulance te pakken had en ze er waren. Hij al dood was of heel lang moest lijden... en ik denk dat die te jong was om het te overleven. Maar ik voel me nu echt rot..
Maar die baby's zullen zoiets inderdaad niet overleefd hebben, dus het is maar goed dat je er verder niks mee gedaan hebt. Het is en blijft natuurlijk wel de natuur.
Broccoli schreef:Romana01 schreef:Ik voel me een moordenaar![]()
Juist goed gedaan! Of je had er zelf op moeten gaan staan, maar dat is helemaal vreselijk. Beter snel dood (als de kat tenminste niet lekker heeft lopen gooien ermee), dan lijden, toch?