Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:xan schreef:Onze boom staat binnen !!!!
Hihi hij is echt apart.
Hij maakt ook nog eens geluidjes ???????????? Wij denken dat de denneappeltjes langzaamaan
open knappen, en dat we dat horen.
Verder had ik net ook al een aantal spinnetjes en andere vliegdingen op mijn plafond !!!!
Dus de stofzuiger er maar bij gehaald.
Verder ligt er een kleed onder voor het geval de boom nog hars lekt.
Maar hij ruikt wel lekker
Heerlijk zo'n dennenlucht!!! Dat mis ik wel met een nep boom.
winnitou schreef:Heb hier een kind wat lekker dwars zit te doen. Hij moest gisteren al mee naar de manege en vanmiddag weer (ja en AZ moet om half drie spelen dus je snapt wel wat ie liever zou doen) of ie alleen thuis mag blijven, is hier al 2 dagen mee bezig om me over te halen. maar hoe duidelijk ik het hem ook maak hij blijft het proberen. Nou echt niet, net negen jaar... gaat maar lekker op de manege spelen, DS maar mee kan ie daarmee aan de gang als hij zich verveelt.
Mama als ik nu ziek wordt. Nou schat dan leg ik je op de achterbank in de auto met een plaid over je heen....
Mama als..... mama mama mama mama
Waarom vindt mijn kind juist dit weekend er niks aan om mee naar de manege te gaan. Ach laat hem van te voren maar flink balen dan valt het meestal wel mee. Als ie mijn middag maar niet verknalt door zijn dwarsdoenerij. (kan soms toch echt net zijn vader zijn) (zo mijn frustratie even kwijt).
Maar ondanks dat heb ik erg veel zin in vanmiddag!

ATE schreef:van de 4 3 de geworden echt weer leuk om te doen enne peet jammer dat je er niet was maar thanks aan erik die de muziek weet top heeft gedaan

xan schreef:Ik heb genoten van onze carrousseldemonstratie.
Ik vond het ook best wel goed gaan (vooral als je het vergelijkt met
onze trainingen)
En zo heerlijk dat No weer de oude wordt![]()
Haha zo erg zelfs dat ik er naast hang !!!!
Ik hoop dat er videobeelden zijn, want dan kan ik zien wat er nu eigenlijk gebeurde.
Hihi voor ik er erg in had hing ik aan zijn hals, toen mezelf vlug omhoog gehezen, maar
toen zat ik vóór het zadel, ook niet de goede plek, maar gelukkig kreeg ik mezelf
snel terug in het zadel en heb weer lekker doorgereden.
zag in ene een been op het zadel hangen.

ATE schreef:van de 4 3 de geworden echt weer leuk om te doen enne peet jammer dat je er niet was maar thanks aan erik die de muziek weet top heeft gedaan
.