. Alhoewel, het toch wel een beetje in m'n hoofd blijft spoken. Maar ik kan toch niks anders doen dan afwachten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?? 
xan schreef:winnitou schreef:brrrr heb de verwarming aangezet, ben rillerig en heb het koud (maar nog niet verkouden hoor)
Oeps, pas je op.
Ik ben nu echt héééééééél verkouden, voel allerlei spieren![]()
Niet goed dus.
En dat terwijl ik nog wel zoveel bessensap op heb
, meteen mee stoppen!
).
Toch is m'n gebit me heilig, dus ik hou vol!
oh ja, kijken naar een andere bank. Die van ons is onderhand 30e hands en valt van ellende uit elkaar, ha ha!
Shenavallie schreef:xan schreef:Oeps, pas je op.
Ik ben nu echt héééééééél verkouden, voel allerlei spieren![]()
Niet goed dus.
En dat terwijl ik nog wel zoveel bessensap op heb
Lijkt wel of het alleen maar erger wordt van de bessensap, meteen mee stoppen!
Shenavallie schreef:Straks met z'n allen naar de tandarts voor het 2x jaarlijkse controle-rondje. Ik heb daar zo'n hekel aan.... Niet dat ik bang ben dat ik een gaatje heb, maar gewoon alles wat met medisch te maken heeft. Voel me er totaal niet op mijn gemak. Maar goed, zal wel niet de enige zijn die het niet als hobby heeft!Toch is m'n gebit me heilig, dus ik hou vol!
![]()
Vanavond wel een leuk(er) vooruitzicht: naar de Ikea! Waarom weet ik even niet meer.... oh ja, kijken voor een andere spiegel en nog iets....oh ja, kijken naar een andere bank. Die van ons is onderhand 30e hands en valt van ellende uit elkaar, ha ha!
Shenavallie schreef:We hebben een tegenkleur gevonden: lila. Althans, een tint ervan en daarbij weer een tegenkleur: iets meer/donkerder lila. We moesten het even afwachten, maar het is tot nu toe erg mooi aan het worden! Wel erg licht, dus dat moet nog wennen, maar het heeft ook wel weer wat!![]()
@ ATE: Ik ben vanmorgen bij Praxis geweest, maar de meeste verf (Wormerveer) was helaas al uitverkocht. Het enige wat nog over was waren van die kleuren die niet bestaan of gewoon echt niet kunnen (poepbruin, mosterd, etc.). Dus hebben we unaniem gekozen voor Kristal2005 en Kristal2003 (sorry, van de Gamma....).
xan schreef:winnitou schreef:haha werd net al gebeld door BZV. Wat kan zo'n programma opeens leuk zijn. Heb de grootste lol hoor.
zie verder topic BZV 2010
Ik schreef daar al: vraag of Liquita een fotosessie van jou wil maken.

ATE schreef:winnitou schreef:haha werd net al gebeld door BZV. Wat kan zo'n programma opeens leuk zijn. Heb de grootste lol hoor.
zie verder topic BZV 2010
nou lekker dan kijkene we niet samen ga je je opgeven
ben benieuwd hahaahhahah
p.s heb uitzending niet eens gezien

winnitou schreef:Bij deze Liquita, zou je me willen helpen
deze foto vonden ze niet duidelijk genoeg
http://94.100.123.6/1094350001-10944000 ... _6wBr.jpeg
xan schreef:Ja Jo, dacht dat je wel klaar zou zitten voor de tv. Maar je kan toch nog kijken http://boerzoektvrouw.kro.nl/ , en je kan nog schrijven ook hoorJeetje Jo, dan heb je wat gemist.
Er zaten echt leuke boeren bij.