Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:L2 is k.utNet als de B en de L2 en de M1 eigenlijk ook en ooja ik haat dressuur
Ik moet binnenkort weer L2En vandaag moest ik nog een L1 proefje oefenen voor zaterdag .. pff ging slecht
XxDamelzaxX schreef:Jetske_ schreef:L2 is k.utNet als de B en de L2 en de M1 eigenlijk ook en ooja ik haat dressuur
Ik moet binnenkort weer L2En vandaag moest ik nog een L1 proefje oefenen voor zaterdag .. pff ging slecht
waarom moet je binnenkort dan L2?
Jill_ schreef:Het verschilt natuurlijk ook per jury, maar ik reed in de l1 3x boven de 200 en nog 2x 197. In de L2 ben ik niet hoger gekomen dan 194 geloof ik, en gewoon heel veel in de 185. Nu in de M1 heb ik alweer 2x boven de 190 gereden
Jetske_ schreef:Jill_ schreef:Het verschilt natuurlijk ook per jury, maar ik reed in de l1 3x boven de 200 en nog 2x 197. In de L2 ben ik niet hoger gekomen dan 194 geloof ik, en gewoon heel veel in de 185. Nu in de M1 heb ik alweer 2x boven de 190 gereden
Jeetje, dat is ook héél slecht natuurlijkwil je mijn L2 scores horen
?
Jetske_ schreef:Jill_ schreef:Het verschilt natuurlijk ook per jury, maar ik reed in de l1 3x boven de 200 en nog 2x 197. In de L2 ben ik niet hoger gekomen dan 194 geloof ik, en gewoon heel veel in de 185. Nu in de M1 heb ik alweer 2x boven de 190 gereden
Jeetje, dat is ook héél slecht natuurlijkwil je mijn L2 scores horen
?