Shenavallie schreef:Ik ben (nog steeds) heel trots op mijn "kleine" mannetje: hij heeft gisteren in de beginners (groeps)les van Chantal meegereden!!!! Hij zat al weken te zeuren, maar ik was een beetje sceptisch geworden (zal wel weer omdat hij z'n moeder een plezier wil doen). Toch bleef Wes volhouden en gisteren mocht hij dan - eindelijk, in zijn beleving - mee rijden en nog wel op zijn "liefje" Serena (of zoals hij haar zelf noemt: Lady). Hij heeft het hele uur meegereden en na afloop wilde hij alleen nog maar met haar wandelen, terwijl alle pony's al op stal stonden. Ook wilde hij Serena laten rollen, dus degene die 's avonds nog moest rijden had een leuk klusje!Vanmorgen kwam "meneer" wederom als een stuiterbal uit bed en jubelde al springend: "Volgende week mag ik weer, volgende week mag ik weer, volgende...."
. Diep van binnen maak ik een vreugdedans, maar van buiten blijf ik sceptisch
. Tenslotte heeft hij al zo vaak een wel-niet-wel-niet-wel-niet-moment gehad, dus eerst maar eens afwachten!
Maar nogmaals: ik vind het stiekem dus wel heeeeeeeeel erg leuk!
he wat leuk voor Wesley, maar ook voor jou
Vanmorgen kwam "meneer" wederom als een stuiterbal uit bed en jubelde al springend: "Volgende week mag ik weer, volgende week mag ik weer, volgende...."
. Diep van binnen maak ik een vreugdedans, maar van buiten blijf ik sceptisch
. Tenslotte heeft hij al zo vaak een wel-niet-wel-niet-wel-niet-moment gehad, dus eerst maar eens afwachten!
Maar nogmaals: ik vind het stiekem dus wel heeeeeeeeel erg leuk! 

! Nu maar duimen dat jullie ook werkelijk hulp hierbij krijgen!
) zo laat. Ook wel "ver na bedtijd" in mijn geval...
Anders morgen maar "programma gemist" op de PC kijken, maar dan is het spannende sfeertje weg!