De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:30

Shenavallie schreef:
Ik ben (nog steeds) heel trots op mijn "kleine" mannetje: hij heeft gisteren in de beginners (groeps)les van Chantal meegereden!!!! Hij zat al weken te zeuren, maar ik was een beetje sceptisch geworden (zal wel weer omdat hij z'n moeder een plezier wil doen). Toch bleef Wes volhouden en gisteren mocht hij dan - eindelijk, in zijn beleving - mee rijden en nog wel op zijn "liefje" Serena (of zoals hij haar zelf noemt: Lady). Hij heeft het hele uur meegereden en na afloop wilde hij alleen nog maar met haar wandelen, terwijl alle pony's al op stal stonden. Ook wilde hij Serena laten rollen, dus degene die 's avonds nog moest rijden had een leuk klusje! :+ Vanmorgen kwam "meneer" wederom als een stuiterbal uit bed en jubelde al springend: "Volgende week mag ik weer, volgende week mag ik weer, volgende...." :):) . Diep van binnen maak ik een vreugdedans, maar van buiten blijf ik sceptisch 8-) . Tenslotte heeft hij al zo vaak een wel-niet-wel-niet-wel-niet-moment gehad, dus eerst maar eens afwachten! ;) Maar nogmaals: ik vind het stiekem dus wel heeeeeeeeel erg leuk! :D

he wat leuk voor Wesley, maar ook voor jou

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:32

Werd net wederom gebeld door redactie van Bonje met de buren. Komen woensdagmiddag hier langs voor een voorgesprek. Onderbuurman hebben ze contact mee gehad en die wil meewerken. Ben benieuwd.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:46

winnitou schreef:
Werd net wederom gebeld door redactie van Bonje met de buren. Komen woensdagmiddag hier langs voor een voorgesprek. Onderbuurman hebben ze contact mee gehad en die wil meewerken. Ben benieuwd.

O. wat leuk, kom je op TV?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:57

winnitou schreef:

Komt John Williams? Dan kom ik ook!
(die vinnik leuk hahaha)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:30

Nog wat spulletjes enz. voor de huiskamer te pimpen gekocht op me werk,ben helemaal happy.En lag gister om 12 uur in bed,nog ff nu boven de bank schilderij op hangen en dan zal ik foto`s maken vanavond kunnen jullie ff kijken.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Morgen nog een paar kussentjes kopen is echt een bank om kussentjes op te leggen

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:35

mntj schreef:
morgen weer rijden.
stond vandaag in enne stil.
zat lekker in galop super ontspannen. en in ene panniek.
bijna blauw oog. hand dubbel. maar weer overleefd.
blijft een raar paard.
maar ach rare baas ook. :+

Maar goed dat ik van de week geen galopje heb geprobeerd hihihi,nee hoor vond het heel erg leuk

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:35

ff eten en boren in de muur maar.... en vazen opnieuw opmaken.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:02

winnitou schreef:
heb net bij de praxis een verduisteringsrolgordijn gekocht (210 breed) voor 25 euro (75% korting).
dus voor 25 euro kan ik van de zomer uitslapen

als je nou ff had gezegt had je mijn pasje ook ff kunnen genruiken had weer 3.75 gescheeld

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:32

Nicole1995 schreef:
mntj schreef:
morgen weer rijden.
stond vandaag in enne stil.
zat lekker in galop super ontspannen. en in ene panniek.
bijna blauw oog. hand dubbel. maar weer overleefd.
blijft een raar paard.
maar ach rare baas ook. :+

Maar goed dat ik van de week geen galopje heb geprobeerd hihihi,nee hoor vond het heel erg leuk

ach gewoo :D n anker uit.
niets engs.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:33

Nicole1995 schreef:

ben erg benieuwd.
moet zo naar bestuurs vergadering van de vereniging.
bleeee eigenlijk geen zin.
begint me veel te laat.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:24

Tytje schreef:
winnitou schreef:

O. wat leuk, kom je op TV?

eerst een voorgesprek, ze nemen wel meteen een kleine camera mee. En dan is het natuurlijk afwachten of het echt iets voor de tv uitzending Bonje met de buren wordt. Ze vinden het verhaal wel een mooi plot om er een aflevering van te maken. dus afwachten.
Rowan is helemaal enthousiast dat we misschien op tv komen. Hij is van alles aan het verzinnen wat hij kan gaan vertellen, over geld inzamelen voor Haiti, zijn voetbalcarriere.... Voor mij hoeft het niet echt maar als dit een middel is om te zorgen dat de overlast verminderd heb ik het er wel voor over.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:25

meelen schreef:
winnitou schreef:

(die vinnik leuk hahaha)

bij de uiteindelijke opnames komt ie natuurlijk wel (hoop ik voor je)
Mag je van mij ook komen hoor en anders maak ik wel een foto van hem.
En Natasja Froger presenteerd het...
Ik heb contact met iemand van de redactie

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:27

ATE schreef:
winnitou schreef:
heb net bij de praxis een verduisteringsrolgordijn gekocht (210 breed) voor 25 euro (75% korting).
dus voor 25 euro kan ik van de zomer uitslapen

als je nou ff had gezegt had je mijn pasje ook ff kunnen genruiken had weer 3.75 gescheeld

Ja dat weet ik maar ik was even bij de Praxis en liep er eigenlijk tegenaan, dus niet met voorbedachte rade. Als ik echt wat in de planning heb dan zal ik je inseinen, maar in iedergeval bedankt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:35

Meelen ik heb de post voor Jumping Amsterdam ontvangen. We hebben zelfs een kaart voor een VIP parkeer plek, scheelt weer lopen. (en een uitrijkaart).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:08

winnitou schreef:

Waaaah, dat is spannend :wow: ! Nu maar duimen dat jullie ook werkelijk hulp hierbij krijgen! +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:11

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Waaaah, dat is spannend :wow: ! Nu maar duimen dat jullie ook werkelijk hulp hierbij krijgen! +:)+

is het ook niks voor jouw?????? :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:12

Balen.... Wie is de Mol? begint nu anderhalf uur later dan normaal.... Vind het een nobele actie hoor, die programma's voor Haïti +:)+ , maar daardoor zijn dingen die ik echt leuk vind om te zien (en dat is niet echt heel veel :o ) zo laat. Ook wel "ver na bedtijd" in mijn geval... :( Anders morgen maar "programma gemist" op de PC kijken, maar dan is het spannende sfeertje weg! 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:13

@ Ate: Nee, kom niet graag met m'n postzegel op tv, ha ha! :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:17

winnitou schreef:
meelen schreef:

(die vinnik leuk hahaha)

En Natasja Froger presenteerd het...

Daar gril ik nou weer van.... enge heks
(maar misschien is ze wel aardig)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:18

Shenavallie schreef:
Balen.... Wie is de Mol? begint nu anderhalf uur later dan normaal.... Vind het een nobele actie hoor, die programma's voor Haïti +:)+ , maar daardoor zijn dingen die ik echt leuk vind om te zien (en dat is niet echt heel veel :o ) zo laat. Ook wel "ver na bedtijd" in mijn geval... :( Anders morgen maar "programma gemist" op de PC kijken, maar dan is het spannende sfeertje weg! 8-)

Hebbie geen digitale tv dan?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:18

Shenavallie schreef:

Hihihi.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:28

winnitou schreef:
Meelen ik heb de post voor Jumping Amsterdam ontvangen. We hebben zelfs een kaart voor een VIP parkeer plek, scheelt weer lopen. (en een uitrijkaart).

We moeten toch naar de Scheldestraat lopen, maar is niet zo ver.
Wel toppie geregeld allemaal. +:)+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:55

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

ben erg benieuwd.
moet zo naar bestuurs vergadering van de vereniging.
bleeee eigenlijk geen zin.
begint me veel te laat.

Ja,kan me voorstellen,leuke ideeen nog?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:13

meelen schreef:
Shenavallie schreef:

Hebbie geen digitale tv dan?

dat wil nog niet zeggen dat je het dan ook kan terugkijken of opnemen, ligt aan je abonnement

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:15

meelen schreef:
Shenavallie schreef:

Hihihi.

ik ook niet maar zag toen de oproep langskomen op tv en dacht dit is misschien wel een oplossing. Want in gesprek kom ik toch niet verder met die vent, hij knikt ja en amen beloofd beter maar er veranderd niks. Ach ja dat heb je als je aan geestverruimende middelen zit. Zijn geest is zo ruim dat ie geen ruimte meer heeft om aan anderen te denken en rekening met anderen te houden