Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talida schreef:Jaaaaaa dat kan Marco haha wete je nog dat hij mij een keer gehaald heeft met die Lada! Ik naar huis gereden met jullie koekblik met Chris slapend achterin!
Ook dat je dacht moet ik dat kind mee nemen maar idd hij heeft zijn ogen niet open gedaan volgens mij ..
ubisch schreef:Had al bij t vier tal gemeld dat ik wilde Longeren en beide banen zijn om zes uur vrij, en aangezien ik niks anders met Yaar mag. Ben wel wakker alleen ligt mijn Longeer lijn in mijn kast
maar het was wel gezellig

_Fieke schreef:ubisch schreef:Had al bij t vier tal gemeld dat ik wilde Longeren en beide banen zijn om zes uur vrij, en aangezien ik niks anders met Yaar mag. Ben wel wakker alleen ligt mijn Longeer lijn in mijn kast
Oeh das niet handig!![]()
Anniet, mijn tante, oom, neef en nicht stonden onderweg naar zeeland met hetzelfde probleem, koppelingskabel stuk.
Op het moment dat de anwb met hun bezig was reden wij net langs, dus 2 familieleden meegenomen en toen de andere 2 naar de anwb gereden, helaas moesten ze met een noodoplossing naar huis. Ze mochten niet meer naar zeeland![]()
Was vannacht om half 2 thuismaar het was wel gezellig
...
Leuk Sinterklaas cadeautje toch??