Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Vervelend he als ze zo gaan drammen enzo!
Ik wil het zien maar moet tot 9 uur werken

. Word wrs een opel corsa of een ford fiesta ofzo. We hadden eerst een volkswagen polo gezien, maar die is helaas al verkocht.. Nu moeten we alleen nog even uit gaan zoeken wat het per maand gaat kosten. Dat is natuurlijk ook wel belangrijk.

Ik wil ook nog een fotograaf voor morgen, ga ik vrijrijden met wat meiden maar is superleuk als je daar foto's van hebt. En dan ga ik op Yentle of course (net nieuw paard op mijn manege
)
en wat gaan jullie doen dan ? 
StillAngel schreef:veel plezier met rijden irene, laat jij ook weer eens foto's zien van het rijden?![]()
. Dus die krijgen jullie misschien ooit nog te zien
StillAngel schreef:gaaf Lisanne zo'n fotoshootIk wil ook nog een fotograaf voor morgen, ga ik vrijrijden met wat meiden maar is superleuk als je daar foto's van hebt. En dan ga ik op Yentle of course (net nieuw paard op mijn manege
)
@veerle; veel plezier dan, hoe heet ze op bokt? Of houd je dat geheim?en wat gaan jullie doen dan ?
Ja vakantie, normaal kan niemand iets afspreken en nu wil iedereen wel wat afspreken met me , maar moet ik leren voor examens.. Echt niet leuk