Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, dood 'eng' vond ze 't, hoop gesnurk en grote ogen en schijnbewegingen verder, stond ze er dan eindelijk op. Snel vastgezet, klep dicht gedaan, en snel gedag gezegt. Tot ze opeens gigantisch begon te springen, heel de auto ging op en neer. Dus toch het deurtje nog maar even open gedaan, en ja hor. Madame hing met haar voorbenen over de voorste stang.

.
, maar ze bleef heel erg netjes bij me
. Haar toen even lekker buiten in de paddock gezet, zodat ze even een beetje dr beentjes kon strekken, en beetje om dr heen kon kijken. Elke keer als ik even bij dr ging kijken kwam ze naar me toe gelopen, met zo'n blik van waar ben ik?? Maar ik merkte aan dr dat ze ondanks al het nieuwe en alle spanning toch prima naar dr zin had!
)
. Hoop gegil en gerace heen en weer, zou me niets verbazen als ze nu nogsteeds heen en weer aan het crossen zijn 

...

, Ze ging ook helemaal dr nek dr op zetten, staart in een vlaggetje haha, ze is toch ook wel een flink stuk warmbloed
DJoysDesignz schreef:Volgende week ben ik weer van de partij! En misschien dat we dan ook thema kunnen bespreken.

Nu kom ik er echt niet doorheen