Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt een heerlijk dier.. ! Hij liep ook
Grappenmakers.
Ging
Dat is trouwens de Lux waar ik het over heb,

.
.Manon_S schreef:Zo net terug van de paardjes.
Slash was echt vervelend tijdens het longeren, niet luisteren naar me stem etc.
Dotje was weer lekker vrolijk zoals altijd haha.
Ik ga nu lekker wat eten en dan douchen, dan me tas inpakken, boodschappen doen, dan naar de moestuin daar konijnen voeren,
en dan weer eten, en dan zo ongeveer op vakantie.
Sabine; Hoelaat kom je hier? Je zou nog langs komen namelijk.

En 2 keer gesprongen, eerste keer was erg wennen, en afgelopen woensdag ging het al stukken beter, ze springt érg fijn! Sabinee__ schreef:Manon_S schreef:Zo net terug van de paardjes.
Slash was echt vervelend tijdens het longeren, niet luisteren naar me stem etc.
Dotje was weer lekker vrolijk zoals altijd haha.
Ik ga nu lekker wat eten en dan douchen, dan me tas inpakken, boodschappen doen, dan naar de moestuin daar konijnen voeren,
en dan weer eten, en dan zo ongeveer op vakantie.
Sabine; Hoelaat kom je hier? Je zou nog langs komen namelijk.
Nee? Ik zou je bellen ?
Ik had aan de telefoon gezegd dat het me niet verstandig leek om voor jou vakantie nog met je aftespreken ?

) ennuhm.. naar een paardenkraker geweest, naar concours wezen kijken want haar instructeur deed mee in het M. was echt zo jammer hij moest barrage rijden en had op de laatste een balk, kwam die net wat te hard in, echt heel jammer hij ging zo goed 

), maar ik vind ze nu iets té verscherpt
Noor, jullie blijven een top-combinatie!
Ben nu wel benieuwd naar foto's hé
En balen dat Rambo niet goed was 
Heftig zeg
Ik hoop dat hij er weer goed bovenop komt! (maar daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in, aangezien hij het veel te goed heeft bij jullie om vroegtijdig te vertrekken
) 
Verders niks gekocht hoor, allemaal veel te duur
De boottocht naar Corsica... Nou, het begon al lekker, we waren om 11 uur op het haventerrein in Livorno, de boot vertrok om half 2. Omdat het hele terrein vol stond hadden we zo bedacht dat er nog een boot om half 12/12 uur zou gaan, waar we mee gingen. Nou, niet dus. Half twee streek voorbij, en nog steeds niks. Uiteindelijk kwam de boot om 5 uur aan... In de tussentijd was er een fikse wind aan komen waaien, en je kunt het waarschijnlijk al raden, er was echt een extreem hoge golven-plaag. In de haven viel het nog wel mee, maar toen we eenmaal op zee zaten, begon de ramp. De eerste mensen gingen over hun nek, en daar wordt je misselijk van ja. In principe kan ik best tegen boottochten (dit was voor mij de 8ste keer op deze boot, aldoor naar Corsica en zelfs met nog slechtere omstandigheden) maar als iedereen om me heen over zijn nek gaat, wordt ik ook niet helemaal lekker. Uiteindelijk ben ik op de grond gaan liggen (dat is echt een aanrader, kussentje onder je kop en je ligt echt zo stabiel als het maar kan) en wachten tot het afgelopen was.
Nog een paar dagen lol met haar gehad, en toen was het tijd om weer naar huis te gaan
Geloof me, dit is de moeite waard om te lezen
We hebben expres voor een simpele route gekozen, zonder afdalingen met touwen en helmen zeg maar. Alles was springen en voor de rest moest je het zelf maar uitzoeken. Mijn vader is gelukkig erg lang, wat we wel nodig hadden. Sommige stukken waren erg lastig, waaronder een waterval waar je vanaf moest springen. Op een gegeven moment stond mijn vader op een rots, hij pakte hij pakte me om mijn middel vast (wat al onwijs veel pijn deed) en zette me op een rots. Een paar van de kleinere kinderen (mijn zusje, mijn nichtje en een super schattig jongetje waarvan zijn ouders bevriend waren met die van mij) sprongen gewoon, maar aangezien ik nogal wat meer volume heb dan kleine, dunne kindertjes ging het niet echt. Je moest ver springen, want onder je was nog een rots. Vervolgens kwam je in een ondiep bassin terecht. Ik zou dus gewoon op de grond springen, en hoogst waarschijnlijk nog tegen die kútrots aan komen ook. Toen kwam er één of andere Duitse Malboro cowboy die ons even ging laten zien wat de alternatieve route was. Dat was dus om al het gezeik heen, door het bos, over losliggende rotsen en blaadjes. Uiteindelijk ben ik de cowboy gevolgd. Een paar flinke schrammen aan overgehouden (wat een kútpad was dat zeg) en toen stonden we in een bassin. Ik was echt helemaal aan het trillen. Jullie kennen het vast wel, dat je echt niet bang bent om je grenzen te verleggen, maar dat er sommige dingen zijn waar je gewoon echt heel erg bang voor bent, en wat je dan ook niet doet. Nou, voor mij was dat dus over die rots heen springen. Beneden dus helemaal aan het trillen, huilen, etc. etc. Papa heeft me in het water geduwd en heeft me echt moeten onderdompelen, ik was helemaal oververhit. Nou, tijd om weer verder te trekken
Nog een paar keer van een aantal rotsen gesprongen, leuke foto's gemaakt met een onderwatercamera, en erg veel lol gehad
Foto's volgen later
klinkt echt helemaal supeerrr !