Emmaa_ schreef:Elja schreef:Je zei dat je jowu eigen turkie had, Emma
Ja hij is ook van mij
Alleen dat weet hij nog niet
heb wel met hem gezoend laatst...![]()
Oehhh hij is van jou hoor..
Maarre foto?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Elja schreef:Je zei dat je jowu eigen turkie had, Emma
Ja hij is ook van mij
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ja hij is ook van mij
Oehhh hij is van jou hoor..
Maarre foto?

maar ik ga het hier niet zo openbaar in een topic zetten

.
!

Melanie_B schreef:Goedenavond, hier Melanie live vanuit het Twente
Maaike wat fijn en leuk dat je Kamona hebt geprobeerd, op hebt gereden.
Idd.. Dat van in het galop naar beneden komen merkte ik ook heel erg,dan
komt ze er lekker doorheen en wil ze wel lekker zakken. In de draf wil ze soms
nog wel eens wat hoog opgericht lopen, heb jij dat ook?
Sorry als ik niet op iedereen reageer.. weet niet zo goed meer waar ik nou wel
op wou reageren, ben beetje vergeetachtig..Maar als jullie er een reactie opwillen,
remind me..
Ik heb me leren rijlaarzen!![]()
![]()
![]()
![]()
En ze zijn moooi![]()
Hahaha.. ik ben er echt helemaal verliefd op
We gingen zaterdag naar de ruiterzaak voor die rijlaarzen.. Alleen ik had geen rijbroek mee genomen maar wou toch wel even de laarzen met een rijbroek passen -is wel zo verstandig- toen kreeg ik eerst zo'n pikeur spijkerrijbroek, maar die paste ik nietToen maar even een andere pikeur broek gepast en die paste ik prima dus kon ik aan de gang met de laarzen.
Mijn oog viel gelijk al op een mooie laars, mét een mooie veter erin en een rits aan de achterkant. Mooie boog aan de bovenkant en een heel sjiek dames model, mooie voet erin, gewoon in mijn ogen de schoen voor mijNa ze aan gehad te hebben was ik al gelijk verkocht maar ik wou tóch nog even andere passen... Dit waren ongeveer de zelfde laars alleen deze laars sloot niet strak/stevig om je bovenbeen heen en dat vond ik niet fijn. Met die ik nu heb had ik echt het gevoel dat het echt een goede stevige schoen is, en dat vind ik wel belangrijk, zeker voor zo'n groot bedrag wat je er aan spendeert.
Goed, Melanie had laarzen.. en kon ze al gelijk meenemen omdat ik de ideale voet maat had![]()
dus ze niet op hoefde laten te meten. Was ik wel blij mee want mijn leren leen laarzen had ik dit weekend weer terug gegeven en ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n leuk vooruit zicht om a.k woensdag met rubberen rijlaarzen te rijden..Niet om dat het rubber is hoor, maar ik merk gewoon dat die schoenen zoveel meer steun geven en dat vind ik wel belangrijk/fijn.
S'avonds ging ik stappen bij Lucky, bekende discotheek hier in Wierden..
Ik ging samen met Michelle en haar vriend. Was echt heel gezellig.
Man wat is die dischotheek groot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel 20 keer Nox, en néé ik overdrijf niet!
Nu vonden hun dit een klein dischotheekje,volgende keer gaan ze me nog 2 andere laten
zien en die blijken nóg groter te zijn
Was heel gezellig, nog 3 vrienden van hun ontmoet. Aardige jongens, heel gezellig.
Daar gingen we uiteindelijk ook bij achterop, die brachten ons vanaf station naar huis.
Pfftt.....bij die jongen waar ik achterop zat... Wat was dat eng! Natuurlijk al wat borrels op
Dan ken je t wel.......................... man wat hebben we gelachen die rit
We gingen ook nog na borrelen, was echt grappig.. ik ging hun 'Almeers' leren, en hun mij Twents
Uiteindelijk lag ik kwart over 5 in me bedje.
zondag morgen kwam ik kwart over 1 uit me bed..![]()
En toen kwam Erna naar me toe.... ''Hier, een sinterklaas kadootje''.
Misschien voel je 'm al aan komen........ het was dé pikeur rijbroek die ik aan had met het passen
van me rijlaarzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe blij ik was/BEN
Woensdag in het geheel nieuw naar de manege
En vanavond blijven we hier nog slapen.. Hoef morgen niet naar school.
we durfde het niet aan om te gaan vertrekken naar Almere wegens de gladheid
*Wat ergggggggggggggggg*
Sorry voor me lange lap tekst....... moest t ff kwijt

Emmaa_ schreef:Dan hebben we vakantie dus ik zal het opschrijven in mijn agenda![]()
![]()
Annie_ schreef:Iris
hoe was de Hbo opleiding ?

*