Jane_ schreef:Elja schreef:jane hoe ziet je nieuwe vlam eruit
Hij is niet me nieuwe vlam
Hij had gemillimeterd haarr en lichte ogenn..
En had een leuke lach..
zit hij bij ons op schoool?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Elja schreef:jane hoe ziet je nieuwe vlam eruit
Hij is niet me nieuwe vlam
Hij had gemillimeterd haarr en lichte ogenn..
En had een leuke lach..

Astor schreef:zit hij bij ons op schoool?

Manon_S schreef:Astor schreef:
Maar hoe was jij aan het spelen met Mickey dan dat hij zomaar in je wang beet? =O
En was hij zo fanatiek dat hij gewoon door beet?
Gelukkig is je hele wang niet open maar alsog erg poedersuiker dat je hele wang nu rood en waarschijnlijk morgen blauw is
Misschien moet je wel zo'n prik hebben van de dokter? Want honden brengen toch veel bacterien met zich mee?
Hopen dat het morgen niet blauw is en dat het snel over is en dat Mickey het zeker niet nog een x doet!!
Voor de gein had ik zijn speelballetje in mn mond genomen (een klein piepding).
En ging Mickey uitdagen om meer te spelen en ineens bijt hij zo in mijn wang.
Misschien voelde hij zich bedreigt ofzo echt heel vreemd, was in ieder geval niet mijn bedoeling geweest dat dit zou gebeuren.
Schrok me zo dood dat ik tranen in mn ogen kreeg.

Jane_ schreef:Astor schreef:zit hij bij ons op schoool?
Nee Melissa
Voor het eerst ken je hem niet

Astor schreef:he van jammer
kon hij goed wakebaorden?

go for it girl hahaha Elja schreef:Doe jij et al lang jane?

Astor schreef:Tuurlijk niet schattie
Ik dacht misschien was het Yves ofzo =)
maar niet duss haha
Astor schreef:Ga achter het lekkertje aan dango for it girl hahaha
Broccoli schreef:Ja, maar dan snap ik dus niet dat ik van de therapeuten aan moet komen?
Gadver zeg, mijn hele stemming naar de klote.
fallenangel3 schreef:Elja schreef:Hahahah sam ik lach me rot op jouw pm

Emmaa_ schreef:Nee Mevrouw van Wees, u hoeft niet af te vallen.
Als Melanie dit maar niet leest; ik moet nog wel een buikje wegwerken om in mijn bikini rond te kunnen lopen op vakantie
. Heb net nog een film gezien; je moet het niet zien als afvallen, je moet gewoon strakker
.
En ik heb me ook voorgenomen om een betere conditie te krijgen, dus als ik zo klaar ben met eten ga ik ook even aan het springtouwen

Allemaal eigen karakters en waarden!
Elja schreef:hahah
Iriis_ schreef:Sorry hoor.. Maar willen jullie echt even na denken voor dat je dingen zegt?!
Constant over afvallen en eten praten is echt niet handig als er mensen zijn die moeite hebben daarmee. Als jullie begrijpen wat ik bedoel?
fallenangel3 schreef:Gelukkig hoor ik de rest nooit echt erover (en El en Melis ook (bijna) nooit!