Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn zusje van 9 hielp me en die kan niet zo goed overweg met de camera en ik had niet van tevoren gepland dat ik zo hoog ing vliegen!
Ik heb trouwens wel bewijs, met mijn mobiel gemaakt, dat ik naast de hindernis sta
Ik kijk even of ik ze op de pc kan zetten

. Was echt heeeeeeeerlijk genieten. Daarna was ze ook lekker fijn, en gelukkig moesten we steeds precies op het moment galopperen waarop ik dat even nodig had
.
) Maar deze les heeft ze zich netjes gedragen en ze was ook lekker los enz. kreeg der op een gegeven moment een beetje door en toen wilde ze ook wel voorzichtig naar beneden. Merkte dus wel dat ik vooruit ben gegaan. En volgende week de laatste les
maar wel op Kanjer.
Maar ik denk dat ik gewoon te laat gegeten heb, ik had gisteravond nog wel honger maar ik dacht, ach ik eet morgenochtend wel. Maar mijn lichaam had wat eerder honger dan 9 uur.
Werd opeens enorm heet, was lijkbleek, maar het gaat nu wel. Misschien stel ik mijn examenvoorbereiding nog een dagje uit. ^^ En oja, over mijn verwonding. We gingen de merrie's met dikke buiken weer naar de overkant verplaatsen en ik had fotty mee. Op het erf schoot ze opeens opzij maar oké, kan gebeuren. Maar Kiduna en Earst stonden in de wei en Fotty ging dus dominant gedrag vertonen. Ik had weinig door want er was enorm veel wind en al mijn haar waaide in mijn gezicht. En voor ik het wist had ik een hoef achter in me knie. Mevrouw ging even met der been naar voren maaien. Het deed niet enorm veel pijn ofzo, maar er zat toch een schaafwond en eenmaal thuis zag me zusje dat ik ook een mooie hoefrand achter in me been heb staan. ^^ Pees is een beetje beschadigt (gekwetst zoals Ron het mooi noemt
) maar dat zal wel overgaan. Fotty wilde denk ik een afscheidscadeautje geven. ^^
_Mara_ schreef:Gisteren de eenerlaatste les, en ik moest op nini. Was er niet dolgelukkig mee, maar vond het ook niet super erg. Ik heb weinig met nini, iedere keer wanneer ik op der rijdt gebeurd er wel wat. (Ik herinner me nog wel de kerstles waar ik als een raket door de bak racede. Of die ene keer dat ze zo héél heet was en er ik er even een half uurtje op moest rijden, wat later een uur werd en ik ook nog naar buiten moest. Waar dus ook een paar bokken op mij wachtten.) Maar deze les heeft ze zich netjes gedragen en ze was ook lekker los enz. kreeg der op een gegeven moment een beetje door en toen wilde ze ook wel voorzichtig naar beneden. Merkte dus wel dat ik vooruit ben gegaan. En volgende week de laatste les
maar wel op Kanjer.
![]()
En ik ben nog gewond geraakt! En flauwgevallen vanmorgen, echt doodeng flauwvallen zeg. Het ene moment zat ik nog op de wc en het andere moment lag ik opeens in het halletje op de grond.Maar ik denk dat ik gewoon te laat gegeten heb, ik had gisteravond nog wel honger maar ik dacht, ach ik eet morgenochtend wel. Maar mijn lichaam had wat eerder honger dan 9 uur.
Werd opeens enorm heet, was lijkbleek, maar het gaat nu wel. Misschien stel ik mijn examenvoorbereiding nog een dagje uit. ^^ En oja, over mijn verwonding. We gingen de merrie's met dikke buiken weer naar de overkant verplaatsen en ik had fotty mee. Op het erf schoot ze opeens opzij maar oké, kan gebeuren. Maar Kiduna en Earst stonden in de wei en Fotty ging dus dominant gedrag vertonen. Ik had weinig door want er was enorm veel wind en al mijn haar waaide in mijn gezicht. En voor ik het wist had ik een hoef achter in me knie. Mevrouw ging even met der been naar voren maaien. Het deed niet enorm veel pijn ofzo, maar er zat toch een schaafwond en eenmaal thuis zag me zusje dat ik ook een mooie hoefrand achter in me been heb staan. ^^ Pees is een beetje beschadigt (gekwetst zoals Ron het mooi noemt
) maar dat zal wel overgaan. Fotty wilde denk ik een afscheidscadeautje geven. ^^
En nu nog 1 les te gaan... ik denk wel dat ik daarna nog wel langskom. Zowieso om de veulentjes te bekijken en na me examens om gewoon even een dagje niks te doen. Heb niks gepland, geen reis of wat dan ook. Dus dan kom ik wel een keertje langs. En nu maar lekker even luieren en mijn examenvoorbereiding nog een dagje uitstellen. Dat flauwvallen is toch wel een beetje creepy.
!!
.. Balen, maar ik hoop dat het gewoon een geweldige les wordt. Inge vroeg of ik nog voorkeur had op wie ik volgende week wilde rijden, maar ik kon gewoon echt niet kiezen dus ze mogen zelf wat leuks voor me uitkiezen
. Melina wordt 'm niet omdat ze drachtig is, en verder heb ik eigenlijk geen voorkeur
. Ik dacht eerst 'zal ik nog gauw even zeggen dat ik toch liever niet op Rallywood wil' omdat ik bang ben dat het niet goed gaat. Maar ik dacht, ja ik heb al zo lang niet meer op 'm gereden, misschien kan ik het nu wel en dat zou juist een ontzettend leuke afsluiting zijn
. Het enige probleempuntje is de galop, maar verder vind ik het een heerlijk paard. Je voelt echt die kracht bij hem, dus mocht ik op Rallywood mogen dan zou ik het eigenlijk stiekem wel leuk vinden denk ik.
Ik ben benieuwd, ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in
Neh, ik denk dat ik een ander paardje moet kiezen voor morgen. Ik zou wel partyman willen/kunnen kiezen, maar ik weet niet zo goed zijn gedrag de laatste tijd. En ik vind het ook vaak bij PM afhangen van zijn humeur en alles hoe fijn die is. Dus misschien ga ik dan voor Injoy, ook een tijdje geleden en die lijkt de laatste tijd wel heel erg fijn. Ja, ik denk Injoy. Of ini moet zeggen dat ik mijn laatste les een andere keer rij wanneer Kanjer weer beter is. ^^
Ook van 'mijn bijrijdpaardje' dus dan kunnen jullie die ook zien

) Maar ini vond het zo sneu voor mij dat ze vroeg of ik misschien dan volgende week wilde rijden. Maar volgende week maandag ben ik pas om half 6 thuis dus dat wordt hem niet. Maar ik heb gekozen voor Injoy en ik ga dan nog een privéles op Kanjer rijden.
Dat lijkt me ook wel supergaaf, waarschijnlijk na me examens. ^^ En ik kom nog wel langs, dat zei ini ook. Jij komt gewoon met je zusje mee! Ik wil je leren mensen les te geven. (Had die middag namelijk een meisje lesgegeven, nouja meer toezichthouden want zij reed zelf wel haar les.
) En owja, over mijn les. Injoy was super fijn, vooral de galop vond ik geweldig. Heerlijk in balans, en dan af en toe een middengalopje erbij. Heerlijk.
Ja, was een leuke les.
Want om nu nooit meer te komen, ik heb er toch wel in totaal zo'n 8 jaar gereden. En ik denk ook wel dat ik er later weer gewoon kom rijden, misschien zelfs wanneer ik studeer wel weer. Als ik erachter kom dat het misschien toch wel financieel haalbaar is. Maar ik speel nu gewoon op safe, want zometeen heb ik geen geld voor me collegegeld omdat ik zonodig wilde doorgaan met paardrijden. ^^
. Ze lijkt gespierder, vooral op haar kont. Ziet er goed uit! Hoe oud is ze nu eigenlijk, Donja?
. Leuk, was alweer een tijdje geleden!
, hihi. Gelukkig heeft m'n vader wel wat mooie plaatjes kunnen schieten, hoewel je wel op elke foto een oor strak op de camera gericht zit, hihi. 
We hebben we zolang rond gelopen/gereden, dan kan je niet in 1 keer weg zijn. ^^
Ouwe knol! 
) zijn begonnen met Kwal voor de kar te beleren. Nouja, begonnen, ik wilde een keer met lange lijnen, en van het een kwam het ander
Kwal is superbraaf, schrikt neregns van en draaft lekker rond met al dat geklapper en geklets van het geimproviseerde tuig
Maar als iemand nog een kar heeft, zeg het maar!