Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fionaa schreef:Fabienne! Ik zag je nog van de week (of vorige week..) was overdag geloof ik. Je had toen op Olivier gereden.
Leuk dat je weer komt rijden! Toch gemist dus
Je weet dat Marleen weg is? Die heeft samen met haar moeder een paardje en die zijn nu naar beukers.
Vandaaggg lekker gereden!
Ging trouwens wel echt lekker op Ol. Merkte toen pas hoeveel ik het gemist had, ben nu in staat elke dag even heen te gaan, maar dat word ook een beetje te gek. Super trouwens dat het goed gaat met urs, weet nog wel dat je der kreeg, helemaal leuk
nu alleen nog van school..

Trouwens, die foto in je profiel van Olivier heb ik gemaakt volgens mij
(geeft niet hoor, vind het gewoon grappig)
Fransje is toch van Jet, en niet van mij! Vind het soms beetje raar als iemand andermans paard in zijn/haar profiel zet
Zou trouwens een leuke stelling zijn
JoJz schreef:OOwjaa, wij zoeken mensen voor in de les (13.00)!! Anders krijgen we weer van die jonkies! Leuk als je er bij komt! Kom een keer kennis maken zou ik zeggenTrouwens, die foto in je profiel van Olivier heb ik gemaakt volgens mij
(geeft niet hoor, vind het gewoon grappig)

) 
we zijn 1 januari geweest, en nu gaan we 1 maart weer!
We rijden wel om je heen 
JoJz schreef:Nee joh, kom gewoon!! Wij hebben geen last van jou hoorWe rijden wel om je heen
Edit: Daar heb je gelijk in Merel! NOuja, misschien zoek ik wel een keer wat leuke fotootjes bij elkaar